Er det her bare en tilfældighed???

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Ej, hvor fedt.
Jeg er sikker på, at ud over at han sikkert kan fortælle en hel masse om materialerne og deres anvendelse, kan han garanteret også en masse andre spændende historier om livet som sådan. Min erfaring er, at hvis man har fundet, helt tilfældigt, det der fælles referencepunkt, så bliver der lukket op for mange spændende historier som ellers ikke var blevet fortalt.
Du er rigtigt heldig. Håber at det bliver til gavn for jer begge.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Hi hi - det ender måske med, du bliver den bedst udstyrede på hele forum :-D
Det lyder altså super spændende, både mht smykker, sten og historie. Kan han ikke lokkes på forum? :D

Billede
Billede
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
dejlig læsning! og selvfølgelig er det da ikke tilfældigt;-)

Håber at i evt. kan blive "venner" og få nogle dejlige snakke (råbe) med tiden. Hvem ved?
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
ai, hvor fedt ! og ja, de ældre har mange gode historier.... Da jeg for år tilbage var i hj.plejen spurgte jeg dem altid om, hvordan de havde mødt deres ægtefælle - fik så mange gode, søde og rørende historier ;;)
Bettina
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
nåja det var da et suoper godt spørgsmål Betinna!
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
Det er da bare super fedt for dig. Der kan du hente mange gode oplysninger tror jeg. Dejligt.
Hilsen Smykke damen
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Ja, det er jo herligt- tænker også på alt det han ku lære mig og alle historierne :-D
Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal håndtere det her, for jeg har fortalt det til nogle stykker,
familie, venner og kæreste.
De mener at det er vigtigt, udover at de også synes at det er en fantasisk historie,
at jeg får hans pårørende ind over, så der ikke opstår nogle misforståelser.
Manden bliver 90 i næste måned, men er klar i den øverste etage.
De synes også at jeg skal forhøre mig på mit arbejde, det var jo igennem arbejdet at jeg mødte ham.
Jeg har ikke lyst til at ende på forsiden af E.B, fordi jeg køber noget værktøj af en gammel mand.
Er jeg for paranoid?
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Jeg synes bestemt ikke du er paranoid - jeg ville også tjekke med både arbejdsplads og pårørende. Jeg ville være 100% sikker inden jeg kastede mig ud i projektet. Nu har vi jo allesammen fortalt hvor fantastisk vi syntes det var, og det skulle jo helst være fantastisk på den gode måde!
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Nej, du er ikke paranoid... Der kan hurtig opstå problemer med pårørende og din arb.plads hvis det ikke gøres rigtigt.

Personligt, ville jeg vælge først at tale med min chef.

;;)
Bettina
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Anne Marthin skrev:Ja, det er jo herligt- tænker også på alt det han ku lære mig og alle historierne :-D
Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal håndtere det her, for jeg har fortalt det til nogle stykker,
familie, venner og kæreste.
De mener at det er vigtigt, udover at de også synes at det er en fantasisk historie,
at jeg får hans pårørende ind over, så der ikke opstår nogle misforståelser.
Manden bliver 90 i næste måned, men er klar i den øverste etage.
De synes også at jeg skal forhøre mig på mit arbejde, det var jo igennem arbejdet at jeg mødte ham.
Jeg har ikke lyst til at ende på forsiden af E.B, fordi jeg køber noget værktøj af en gammel mand.
Er jeg for paranoid?
sagde ikke noget tidligere... men hvis det er helt rigtigt så må man vist ikke arve fra en bruger eksempelvis... men er ikke helt sikker på om det er penge kun eller om det os gælder ting...

Men du taler jo vist om at købe det?... ville nok lige snakke med arbejdet og hans familie dog som du skriver for at være på den sikre side...
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Besvar