Fuldt ud forståeligt, regner ikke med noget. men bliver meget mut hvis du tager afsted uden at have mig med.kallie skrev:Det vidste jeg du ville sige *GG*Susanne i nord skrev:HVIS DU TAGER AFSTED VIL JEG MED!kallie skrev:Haha manden er frisk på at smide mig af der og fortsætte til grænsen... men Ihhe ha da sikke en tur... og ved slet ikke hvordan jeg skal arbejde mandag
har set på tog billet priser og de er alt for dyre til jeg synes jeg har råd.tror bare jeg er nødt til at have fri mandag for at jeg kan overskue det så.. ellers blir det for meget hvis jeg skal møde kl bæ mandag morgen
Wire Wrapping hygge-dag i Haderslev 22 Maj!
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Alle er jo MEGET velkomne... Regner med vi får det rigtig sjovt!
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Kontakt:
JepsDanagonia skrev:Alle er jo MEGET velkomne... Regner med vi får det rigtig sjovt!
jeg vil stadig meget gerne men jeg er stadig på den "måske" list... skal lige ser med arbejde og hvad der sker med det 
Pjæk da fra det dumme arbejde, de er jo alligevel nogle skiderikkerBecca T skrev:jeg vil stadig meget gerne men jeg er stadig på den "måske" list... skal lige ser med arbejde og hvad der sker med det
YAY!!!kallie skrev:Mig og Susanne kommer tøffens... så sender vi mændene ned til grænsen imens
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Var heldigvis ikke så svært at overtale manden 
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Nej billig øl plejer gerne at lokke mandfolkene hertilSusanne i nord skrev:Var heldigvis ikke så svært at overtale manden
Danagonia skrev:Pjæk da fra det dumme arbejde, de er jo alligevel nogle skiderikkerBecca T skrev:jeg vil stadig meget gerne men jeg er stadig på den "måske" list... skal lige ser med arbejde og hvad der sker med detDet er meget sjovere at lave perler med os!!
jeg har også bestemt mig at jeg kommer så skriv mig bare på listen!!