Stort behov for adspredelse.. (nu flere billeder)

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
De orange / guld blad øreringe er oprindelig et par øreringe der laves med Peyote Stitch, men jeg foretrækker at lave dem med Brick.

Det eneste jeg har gjort er at jeg har tegnet det mønster jeg gerne ville lave på en Peyote one drop graph paper, også syet efter brick stitch i stedet.

Jeg kan lige lave en i paint og ligge op med de ørering som jeg har tegnet ind til videre. ;) De ligner egentlig et hjerte, de får bare en blad form når man samler dem i toppen med en o-ring.

De sort hvide indianer lign øreringe også syet med brick stitch, også tilsat frynser, jeg laver også lige en tegning og sætter op. Hvis jeg flickr vil samarbejde i aften ligger jeg et større billede op så kan du se frynserne bedre ;)
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
jeg synes ikke jeg kan se opskriften (vidoen) på den snoede turkise armbånd på Auties......?? har du opskriften??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Sikke en helt vild masse smykker du har lavet. De er vildt flotte. :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Linda

Den lyseblå og hvide snoede hedder African Helix her er linket http://www.auntiesbeads.com/African-Hel ... _4149.html

;)
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Sikke mange smukke smykker du har lavet. :ymapplause:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Her er mønsteret til toppen, som er lavet med brick stitch
Billede

Her er et større billede af de sort/hvide brick øreringe så man kan se frynserne
Billede

Her er mønsteret til de orange / guld blad/hjerte øreringe

Billede

Her er 2 med dyr, jeg endnu ikke har lavet, begge er nogle jeg har set hos en anden, men så lavet lidt om. Jeg elsker tykke fugle så uglen er blevet lidt federe hos mig :D Og katten lidt mere venlig at se på

Billede
Billede

"Papiret" jeg laver det på er noget jeg har fået i en mail fra min moster, det kopiere jeg bare over i mit paint program også tager jeg male spanden og putter farver i "perlerne" sådan laver jeg mine mønster.
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Tak Diddah. Det er sødt af dit du vil dele dine opskrifter med os andre, jeg glæder mig til at prøve dem af. :dance: :dance:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
;)

Vil kun dele min glæde, synes det er super sjovt!
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Tak skal du have :D Jeg elsker farver :D Bliver glad af dem..

Ja buttede fugle er det bedste :D :)) :)) :)) :))
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Hej Diddah, hvad er brick stitch ??? Synes ikke jeg har hørt det før trods jeg har syet perler i mange år. Kan du ikke prøve og forklare teknikken på forhånd tak, :D :D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Besvar