Hip hurra - det nye smykkeværksted er færdigt!!!

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
pias skrev:Jeg sidder bare og tænker - var der egentlig nogen grund til at ordne resten af huset - tror du overhovedet at du får bevæget dig ud fra din hule.
Hmm.... Nej egentlig ikke :)) Lige nu er jeg fint tilfreds med tingenes tilstand...

Jeg vil gerne se et billede om tre måneder, bare lige for at se om ordenen holder! ( Og hvis den gør det, så tror jeg at jeg graver mig ned i et meget stort, meget sort, hul.
:)) Bare rolig, så snart jeg går i gang med at arbejde, så er der ikke pænt længere... Rydder engang imellem op, simpelthen fordi for meget rod gør at jeg ikke har lyst til at arbejde...
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Hey, hvor blev mit tidligere indlæg af ?

Tillykke :ymparty: må være en drøm med eget arb.værelse .
Bettina
mace
Safir
Safir
Stort tillykke med dit nye arbejdsværelse, ser rigtig lækkert ud, der ville jeg da gerne være så jeg kunne kikke dig over skulderne når du arbejder er jo vild med dine viklinger
^:)^
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Næææ, hvor ser det pænt ud!! :x-
Tillykke med dit lækre værksted, det ser ud som om at vi snart ser nyt fra dig
og det glæder jeg mig til :dance:
Den lyder smart den perlemåtte der, man kan godt blive lidt træt af at kravle rundt
på gulvet efter små dimser og perler!
Din mor er altså også god!
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Er overhovedet slet ikke misundelig! *GG*

Ej stort tillykke med at værelset er blevet færdig... det gi bare en SÅ meget tilbage hver gang man blir færdig med et værelse når man er i indflytter processen... vi er faktisk stadig ikke færdig.. til sommer er det et år siden vi flyttede ind *G*
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Ivan
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Odense
Øv øv et helt værelse til sådan noget øv øv. :x- Det ser jo rigtig lækkert ud. Ok jeg er ikke til perler :-o men alligevel et stort tillykke med det og øv bare det mig der havde et helt værelse til sådan noget.
God arbejdslyst i det nye værksted :ymapplause:

Venlig hilsen
Ivan
Billede
Billede

Venlig hilsen
Ivan
Besvar