Bytte bytte perler MAJ
Redaktør: rumlebumle
Jeg vil også gerne være med igen. 
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Jeg vil gerne være med.. Skal nok huske at tjekke pb op til tidsfristudløb denne gang 
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Jo Lisbeth det er en fejl.. beklager. Jeg vil lige sende en pb til Love-Shopping så bytter hende og jeg sendere, altså hun sender til Shawnee og jeg sender til dig
Undskyld, det gik lidt hurtigt i går, manden havde kamp vi var ude og se også har han fødselsdag i dag, så var lidt hurtig i går..
Undskyld, det gik lidt hurtigt i går, manden havde kamp vi var ude og se også har han fødselsdag i dag, så var lidt hurtig i går..
- Prins Albert
- Smaragd

Jeg har afsendt, så hvis der skal laves om på hvem der sender til, så kan min modtager ikke ændres.
Der laves ikke om på mere end at Love-Shopping og jeg bytter om på hvem vi sender til alle andre skal sende til de som de har fået adresse på..
Super! ;D
Love-shopping har endnu ikke læst den besked jeg sendte ud i går så chancen for hun har sendt allerede er nok lille ;D Så håber på det er løst det hele
Love-shopping har endnu ikke læst den besked jeg sendte ud i går så chancen for hun har sendt allerede er nok lille ;D Så håber på det er løst det hele
-
Love-Shopping
- Opal

Hej hej.. nej jeg har ikke set beskederne før nu, så bare i ordenDiddah skrev:Super! ;D
Knus fra Katja