Side 2 af 2

Re: Tillykke til Diddah

: fre 27. maj 2011 17:42
af lene
[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Hjertelig tillykke med dagen

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Diddah

: fre 27. maj 2011 20:11
af Diddah
Aiii 1000 tak alle sammen..

Dronningen har været her i Horsens så alle flag handlede om hende, men tilgengæld er jeg blevet overøset med hilsner her og på facebook, og mobilen self hvor er det dejligt, mange tak skal I have.. ;)

Vi er en del som har fødselsdag i dag i min familie og omgangskreds, dejligt ikke at dele her inde med nogen ;)

Men vejret var ik min fejl ;P Selvfølgelig ikke ;) Er blevet udskældt, men 8.25 i morges skinnede solen ;D

Re: Tillykke til Diddah

: fre 27. maj 2011 20:27
af Eva1950
Stort TILLYKKE med fødselsdagen [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: