Bytte perler Juli (vi er lige lidt hurtige ikk?)
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Sender perlerne i eftermiddag.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Jeg har modtaget en dejlig blanding.. 
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Det var godt Shawnee
Jeg har også modtaget mine perler... TAK Susanne!
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Har Idag modtaget en dejlig pakke tak tak.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.

Tak tak, nu skal der leges.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Så fik jeg taget billeder af mine fine perler....

Jeg har ikke lavet noget endnu, for jeg kom lige pludselig på sontan ferie til Tyskland med Christian, så tiden til smykker var lige pludselig ikke så god som jeg troede, men satser på at nå det inden deadline...

Jeg har ikke lavet noget endnu, for jeg kom lige pludselig på sontan ferie til Tyskland med Christian, så tiden til smykker var lige pludselig ikke så god som jeg troede, men satser på at nå det inden deadline...
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Så er der lavet smykker, så mangler jeg bare at finde opladeren til baterierne, før jeg kan få taget billeder....
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Så er der billeder, resten af hjerterne og stjernerne, må blive brugt løbende som jeg wrapper, da de næsten alle sammen var af forskellig størrelse eller type.
Cloisone havde jeg ikke ret mange ideer til som jeg ikke har lavet før, forsøgte at knytte et armbånd, men det blev så skammeligt at i bliver forskånet for den gang misk mask.
Så her er hvad der er blevet lavet, men først er her et billede af hvad der var at arbejde med.

En del af en fremtidig wrap, læg mærke til at enderne på tråden er blevet smeltet for at få "runde" ender. Var noget jeg så på amerikansk forum og synes det er vildt godt.


Ville have lavet et armbånd med de forskellige stjerner men 0,6mm var lige spinkelt nok, og 0,8 bliver for voldsomt med de små stjerner. Men i kan da se grund ideen.


Wrapped cab. synes den er rigtig god, og glæder mig til jeg finder min lædersnor, den har gemt sig. Kan godt li det lykkedes med at lave "knude" på tråden.



Mange tak for bytte pakken, og jeg har lagt resterne i skatte kisten, sådan de kan blive brugt i fremtiden. og håber du kunne li lidt af resultaterne.
Cloisone havde jeg ikke ret mange ideer til som jeg ikke har lavet før, forsøgte at knytte et armbånd, men det blev så skammeligt at i bliver forskånet for den gang misk mask.
Så her er hvad der er blevet lavet, men først er her et billede af hvad der var at arbejde med.

En del af en fremtidig wrap, læg mærke til at enderne på tråden er blevet smeltet for at få "runde" ender. Var noget jeg så på amerikansk forum og synes det er vildt godt.


Ville have lavet et armbånd med de forskellige stjerner men 0,6mm var lige spinkelt nok, og 0,8 bliver for voldsomt med de små stjerner. Men i kan da se grund ideen.


Wrapped cab. synes den er rigtig god, og glæder mig til jeg finder min lædersnor, den har gemt sig. Kan godt li det lykkedes med at lave "knude" på tråden.



Mange tak for bytte pakken, og jeg har lagt resterne i skatte kisten, sådan de kan blive brugt i fremtiden. og håber du kunne li lidt af resultaterne.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Jeg når det lige på falde rebet i morgen... Har taget billeder, men vi har ferie barn der bruger min gode computer, så kan først vise det i morgen 
Det lykkedes alligevel at bruge den gamle dumme computer....
Jeg fik brugt den store flotte aventurin....



Jeg fik brugt den store flotte aventurin....



