Side 2 af 2
Re: Oxidering uden kemikalier!!
: tirs 12. maj 2009 20:20
af butler
Tydeligt at se forskellen. Jeg synes nu også de var smukke da de var blanke. Ville de ikke være blevet mørkere med tiden. Jeg har en kobberkæde som jeg samlede i ringe for mange år siden god nok, men den er mørk nu. Bruger den faktisk aldrig. Havde vist glemt hvor pæn den er.
Re: Oxidering uden kemikalier!!
: tirs 12. maj 2009 22:54
af Danagonia
Det funker altså ikke... Tror det virker til små ting, men de her smykker kan æggene altså ikke klare... Derudover er det altså ikke griseriet værd... Jeg vil have noget svovllever

Re: Oxidering uden kemikalier!!
: ons 13. maj 2009 08:01
af lene
De er altså bare helt vildt flotte de smykker, oxyderet eller ej.
