Steampunk ny dille
Redaktør: rumlebumle
-
smykke damen
- Smaragd

- Indlæg: 197
- Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
- Geografisk sted: Vester Åby
- Kontakt:
vau det er godt nok flot.
Hilsen Smykke damen
Vildt flotte ting. Det er den slags, jeg kan stirre på længe, og stadig finde nye ting i.
Hvert smykke er en oplevelsestur for sig. F.eks tog det en rum tid, før jeg opdagede nøglen i englen...
Nå, men det er lidt som om, en roterende sten, ikke rigtigt passer ind her, så du får lige noget andet:


Hvert smykke er en oplevelsestur for sig. F.eks tog det en rum tid, før jeg opdagede nøglen i englen...
Hvorfor ikke? Du kunne jo starte dit eget "ElektroPunk" Looklisbeth skrev:Piger så husk jeres gamle nøgler og ure ,men ikke digital ure til tøsehygge
Nå, men det er lidt som om, en roterende sten, ikke rigtigt passer ind her, så du får lige noget andet:
-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als
Det er du altså rigtig go til
Jeg var VILD med Mad Max dengang (for længe siden
)
Jeg var VILD med Mad Max dengang (for længe siden
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Elsker din Steampunk - er også vild med MAD MAX (mest fordi Mel Gibson var vildt lækker i den film - det var før man/jeg vidste at manden er jo en halvgal katolsk fanatiker, det har 'pillet' lidt af pynten af ham! )