Steampunk ny dille

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
vau det er godt nok flot.
Hilsen Smykke damen
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Vildt flotte ting. Det er den slags, jeg kan stirre på længe, og stadig finde nye ting i.
Hvert smykke er en oplevelsestur for sig. F.eks tog det en rum tid, før jeg opdagede nøglen i englen... :whistle:
lisbeth skrev:Piger så husk jeres gamle nøgler og ure ,men ikke digital ure til tøsehygge :pray:
Hvorfor ikke? Du kunne jo starte dit eget "ElektroPunk" Look :))

Nå, men det er lidt som om, en roterende sten, ikke rigtigt passer ind her, så du får lige noget andet:

Billede

Billede
Billede
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Tusind tak altså Blue sikken et flot billed og så med en dejlig kat :-o :ymhug:ja du ved jo at jeg elsker alle katte :x-
Billede I LOVE CATS
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Det er du altså rigtig go til :x- :x-
Jeg var VILD med Mad Max dengang (for længe siden :ymdaydream: )
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Elsker din Steampunk - er også vild med MAD MAX (mest fordi Mel Gibson var vildt lækker i den film - det var før man/jeg vidste at manden er jo en halvgal katolsk fanatiker, det har 'pillet' lidt af pynten af ham! )
Besvar