Marie Antoinette

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Tenna
Perle
Perle
Kontakt:
Danagonia skrev:
Tenna skrev:Ej hvor er det bare smukt! Jeg tror virkelig snart jeg må igang med at forsøge mig med noget wirewrapping... Måske engang i næste uge hvor jeg får fri... Man bliver virkelig inspireret af dine ting :D
Det er da bare med at komme i gang!! Med dine evner skulle du hurtig kunne blive ret god til det :-D
Ej, tusind tak, man bliver da helt smigret :)
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Er også ret lost i det, bare lige i øjet, den kommer nok ikke til at stå til salg ret længe. Hvis du ellers nænner at skille dig af med den.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Susanne i nord skrev:Er også ret lost i det, bare lige i øjet, den kommer nok ikke til at stå til salg ret længe. Hvis du ellers nænner at skille dig af med den.
Nej nu må vi se... Den er sat til salg, men den er lidt dyr for det er jo ikke ligefrem nogle billige sten der er blevet brugt.
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Danagonia skrev:
Susanne i nord skrev:Er også ret lost i det, bare lige i øjet, den kommer nok ikke til at stå til salg ret længe. Hvis du ellers nænner at skille dig af med den.
Nej nu må vi se... Den er sat til salg, men den er lidt dyr for det er jo ikke ligefrem nogle billige sten der er blevet brugt.
Er i alt fald bare flot. Ellers har du en god gave engang.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Susanne i nord skrev:
Er i alt fald bare flot. Ellers har du en god gave engang.
Jeg håber jo på at skulle have bod på fantasy markedet i Holland næste år, så hvis den ikke er solgt til den tid kommer den bare med derned
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
ja er der andet at sige en Wau Wau
Hilsen Smykke damen
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Danagonia skrev:Min wire-mand er Dave fra justwire på Etsy: http://www.etsy.com/shop/JustWire

Jeg har handlet hos ham i snart 2,5år og er altid super tilfreds.

Han sender også gerne lidt nye tykkelse eller tråde med som jeg tester for ham. Super flink, hurtig levering, ryger aldrig i fortoldning og er sikkert pakket.

Jeg har ikke regnet på hvor meget dyrere end fks. RH det er at købe det oxiderede fra ham, men her kan jeg betale med paypal og det er nemmere synes jeg.
Dertil skal man jo regne med penge til kemikalierne der skal oxideres samt tiden det tager ekstra. Min opfattelse er at min tid er mere dyrebar end materialerne, så længe jeg arbejder i kobber, derfor mener jeg godt det kan svare sig.

Er det så det som hedder sort oxideret kobber ?
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Hvor er den romantisk og elegant - virkelig yndig på den gode fe-agtige måde ;;)
Besvar