Så... nu er der lidt nyt
Redaktør: rumlebumle
Linda... åhh jeg elsker Inge har sådanne lidt særlige ting, det synes jeg er fantastisk. Har en veninde som næsten altid bestiller horn kæder, det er også hendes mor der har bestilt kæderne først i tråden
Diddha ja Inge har nogle dejlige og mange anderledes sten,træperler og ben perler
Her har jeg brugt nogle af dem fra Inge i denne halskæde

Undskyld jeg lige viser den i din tråd
Du må meget gerne lave en vejledning til dine ringe når du får tid
Her har jeg brugt nogle af dem fra Inge i denne halskæde

Undskyld jeg lige viser den i din tråd
Du må meget gerne lave en vejledning til dine ringe når du får tid
du skal da ikke undskylde Lisbeth. Ja dejlige perler bestemt Inge har ;D
Jeg vil lige se på at få lavet vejledning, har min dreng hjemme hele ugen fordi han har lungebetændelse så ved ikke om jeg får tiden
Men ser lige på det
----
Hov glemte nogle smykker jeg har lavet så har postet 3 billeder mere i første indlæg
Jeg vil lige se på at få lavet vejledning, har min dreng hjemme hele ugen fordi han har lungebetændelse så ved ikke om jeg får tiden
----
Hov glemte nogle smykker jeg har lavet så har postet 3 billeder mere i første indlæg
Flotte smykker..
Syntes du er sluppet godt fra dine halskæder - hvis det er noget du normalt ikke laver...
Keep up the good work..
Syntes du er sluppet godt fra dine halskæder - hvis det er noget du normalt ikke laver...
Keep up the good work..
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det er nogle rigtig flotte smykker du har lavet Diddah. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Mange, mange lækre sager. Ringene er helt fantastiske! De ligner virkelig en million, og det er også nogle cool farver, du har valgt.

1000 tak alle sammen

Super lækre sager!
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Wauww... Du har lavet nogle skønne ting!