Side 2 af 2
Re: Something blue (chainmaile)
: tirs 18. okt 2011 15:32
af Susanne i nord
brumbear skrev:Yeahh Susanne, en fin video
Jeg skal da skynde mig at have købt en sav. Nu får vi jo snart fine sten fra fællesbestillingen. Uhh, fine sager man så kan lave

Du kan også (til at lære det, med billig wire) bruge en bidetang. Samlingen bliver ikke helt så pæn men går hurtigt og man lærer samle teknikken.
Re: Something blue (chainmaile)
: tirs 18. okt 2011 15:59
af brumbear
Jamen selvfølgelig!!!
Det var da et godt råd, tak Susanne. Så er det jo bare med at komme i gang

Re: Something blue (chainmaile)
: tors 20. okt 2011 16:10
af Anne Marthin
Re: Something blue (chainmaile)
: tors 20. okt 2011 18:30
af Susanne i nord
Tusind tak alle sammen, er også glad for den, passer bare ikke til hverdag.
Re: Something blue (chainmaile)
: tors 27. okt 2011 21:18
af BlueRaven
Sjovt at se kongekæde brugt på en lidt anderledes måde, og jeg må indrømme, at resultatet er blevet overraskende lækkert...
Og nærmest '
Something MIG'
