Side 2 af 2

Re: Something blue (chainmaile)

: tirs 18. okt 2011 15:32
af Susanne i nord
brumbear skrev:Yeahh Susanne, en fin video :ymapplause:
Jeg skal da skynde mig at have købt en sav. Nu får vi jo snart fine sten fra fællesbestillingen. Uhh, fine sager man så kan lave \:D/

Du kan også (til at lære det, med billig wire) bruge en bidetang. Samlingen bliver ikke helt så pæn men går hurtigt og man lærer samle teknikken.

Re: Something blue (chainmaile)

: tirs 18. okt 2011 15:59
af brumbear
Jamen selvfølgelig!!! :D
Det var da et godt råd, tak Susanne. Så er det jo bare med at komme i gang \:D/

Re: Something blue (chainmaile)

: tors 20. okt 2011 16:10
af Anne Marthin
Den er flot Susanne :-D @};- :-D @};- :-D

Re: Something blue (chainmaile)

: tors 20. okt 2011 18:30
af Susanne i nord
Tusind tak alle sammen, er også glad for den, passer bare ikke til hverdag.

Re: Something blue (chainmaile)

: tors 27. okt 2011 21:18
af BlueRaven
Sjovt at se kongekæde brugt på en lidt anderledes måde, og jeg må indrømme, at resultatet er blevet overraskende lækkert...
Og nærmest 'Something MIG' :)) :)) :))
BilledeBilledeBilledeBilledeBillede
Billede