Lidt nyt

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Hej Lisbeth

De er super flotte. Hvad er det præcis for en lim du bruger (navn/type)?

Knus Joanna
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Du er bare for go til det der!! :clap: :dance: :clap:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Tak skal I have
Joanna limen hedder Loctite super attak precision og jeg har købt den i Silvan,men husk at passe på fingerne ,for der går ikke ret lang tid så er de ikke til at få fra hinanden :((
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Hihih ohh no ikke den lim, den limede min vielsesring til min finger haha ;)

Er imponeret over dine smykke gang på gang Lisbeth. WAOUW
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Lisbeths steam punk poesi
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Tusind tak og Diddah ja det går lynende hurtigt med sammensatte fingre :))
Billede I LOVE CATS
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
det er da bare nogle super flotte ting du har lavet.
Hilsen Smykke damen
Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
Spændende ting. Jeg kan især godt lide bronze-halskæden med grønt vedhæng ^:)^
hilsen Gitte
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Åh Lisbeth - Jeg elsker dit steampunk.
Den sølvfarvede springer virkelig i øjnene - måske fordi det er messing der er det mest normale
- eller måske fordi den bare er dejlig :-D

En blomst til dig:
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Du bliver bare så god Lisbeth. Og dine billeder er bare så flotte! Du skal have dem op på AMio, er sikker på de vil sælge rigtig godt...
Besvar