Hej Lisbeth
De er super flotte. Hvad er det præcis for en lim du bruger (navn/type)?
Knus Joanna
Lidt nyt
Redaktør: rumlebumle
-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als
Du er bare for go til det der!!

Hihih ohh no ikke den lim, den limede min vielsesring til min finger haha 
Er imponeret over dine smykke gang på gang Lisbeth. WAOUW
Er imponeret over dine smykke gang på gang Lisbeth. WAOUW
-
smykke damen
- Smaragd

- Indlæg: 197
- Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
- Geografisk sted: Vester Åby
- Kontakt:
det er da bare nogle super flotte ting du har lavet.
Hilsen Smykke damen
Åh Lisbeth - Jeg elsker dit steampunk.
Den sølvfarvede springer virkelig i øjnene - måske fordi det er messing der er det mest normale
- eller måske fordi den bare er dejlig
En blomst til dig:

Den sølvfarvede springer virkelig i øjnene - måske fordi det er messing der er det mest normale
- eller måske fordi den bare er dejlig
En blomst til dig:
Du bliver bare så god Lisbeth. Og dine billeder er bare så flotte! Du skal have dem op på AMio, er sikker på de vil sælge rigtig godt...

LOKE'S GHOST
