Side 2 af 2

Re: Lidt nyt

: tors 20. okt 2011 15:18
af Joanna
Hej Lisbeth

De er super flotte. Hvad er det præcis for en lim du bruger (navn/type)?

Knus Joanna

Re: Lidt nyt

: tors 20. okt 2011 16:15
af Anne Marthin
Du er bare for go til det der!! :clap: :dance: :clap:

Re: Lidt nyt

: tors 20. okt 2011 17:03
af lisbeth
Tak skal I have
Joanna limen hedder Loctite super attak precision og jeg har købt den i Silvan,men husk at passe på fingerne ,for der går ikke ret lang tid så er de ikke til at få fra hinanden :((

Re: Lidt nyt

: tors 20. okt 2011 19:06
af Diddah
Hihih ohh no ikke den lim, den limede min vielsesring til min finger haha ;)

Er imponeret over dine smykke gang på gang Lisbeth. WAOUW

Re: Lidt nyt

: tors 20. okt 2011 20:43
af Pia
Lisbeths steam punk poesi

Re: Lidt nyt

: tors 20. okt 2011 22:16
af lisbeth
Tusind tak og Diddah ja det går lynende hurtigt med sammensatte fingre :))

Re: Lidt nyt

: fre 21. okt 2011 20:28
af smykke damen
det er da bare nogle super flotte ting du har lavet.

Re: Lidt nyt

: lør 22. okt 2011 10:24
af Griffen
Spændende ting. Jeg kan især godt lide bronze-halskæden med grønt vedhæng ^:)^

Re: Lidt nyt

: lør 29. okt 2011 03:10
af BlueRaven
Åh Lisbeth - Jeg elsker dit steampunk.
Den sølvfarvede springer virkelig i øjnene - måske fordi det er messing der er det mest normale
- eller måske fordi den bare er dejlig :-D

En blomst til dig:
Billede
Billede

Re: Lidt nyt

: man 31. okt 2011 07:51
af Danagonia
Du bliver bare så god Lisbeth. Og dine billeder er bare så flotte! Du skal have dem op på AMio, er sikker på de vil sælge rigtig godt...