Side 2 af 2
Re: Lidt nyt
: tors 20. okt 2011 15:18
af Joanna
Hej Lisbeth
De er super flotte. Hvad er det præcis for en lim du bruger (navn/type)?
Knus Joanna
Re: Lidt nyt
: tors 20. okt 2011 16:15
af Anne Marthin
Re: Lidt nyt
: tors 20. okt 2011 17:03
af lisbeth
Tak skal I have
Joanna limen hedder Loctite super attak precision og jeg har købt den i Silvan,men husk at passe på fingerne ,for der går ikke ret lang tid så er de ikke til at få fra hinanden

Re: Lidt nyt
: tors 20. okt 2011 19:06
af Diddah
Hihih ohh no ikke den lim, den limede min vielsesring til min finger haha
Er imponeret over dine smykke gang på gang Lisbeth. WAOUW
Re: Lidt nyt
: tors 20. okt 2011 20:43
af Pia
Lisbeths steam punk poesi
Re: Lidt nyt
: tors 20. okt 2011 22:16
af lisbeth
Tusind tak og Diddah ja det går lynende hurtigt med sammensatte fingre

Re: Lidt nyt
: fre 21. okt 2011 20:28
af smykke damen
det er da bare nogle super flotte ting du har lavet.
Re: Lidt nyt
: lør 22. okt 2011 10:24
af Griffen
Spændende ting. Jeg kan især godt lide bronze-halskæden med grønt vedhæng

Re: Lidt nyt
: lør 29. okt 2011 03:10
af BlueRaven
Åh Lisbeth - Jeg elsker dit steampunk.
Den sølvfarvede springer virkelig i øjnene - måske fordi det er messing der er det mest normale
- eller måske fordi den bare er dejlig
En blomst til dig:

Re: Lidt nyt
: man 31. okt 2011 07:51
af Danagonia
Du bliver bare så god Lisbeth. Og dine billeder er bare så flotte! Du skal have dem op på AMio, er sikker på de vil sælge rigtig godt...