Når ikke så mange smykker......

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

heidik.
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Geografisk sted: Bornholm
Wow.... jeg er helt vild med kæden med botswana agaterne. :clap:
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Lise manner, du kan sgu da ikke både have tid til at lave flotte smykker og presse æbller....ihihihih ;)-
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
Flotte smykker.. men ja, man bliver da helt forpustet over alt det du når :-D
hilsen Gitte
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Jeg er imponeret over dit strikværk!!!
Jeg har forsøgt et par gange, og det er faktisk vildt svært, at få det pænt som dit. Mit er aldrig blevet det.
:clap: og ^:)^

Agatkæden er vidunderlig (som altid, når du laver kæder).
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Super sejt armbånd. Er det behageligt at have på?? Har tit kigget på de "hæklede" ting og syntes de var flotte, men tænker de måske ikke er så behagelige.
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Danagonia skrev:Super sejt armbånd. Er det behageligt at have på?? Har tit kigget på de "hæklede" ting og syntes de var flotte, men tænker de måske ikke er så behagelige.
Var også lidt skeptisk, men det er faktisk helt behageligt at have på. Der er ikke nogen stikkende ender imod huden, det er nok derfor.
Besvar