Når ikke så mange smykker......
Redaktør: rumlebumle
Lise manner, du kan sgu da ikke både have tid til at lave flotte smykker og presse æbller....ihihihih 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Jeg er imponeret over dit strikværk!!!
Jeg har forsøgt et par gange, og det er faktisk vildt svært, at få det pænt som dit. Mit er aldrig blevet det.
Så
og
Agatkæden er vidunderlig (som altid, når du laver kæder).

Jeg har forsøgt et par gange, og det er faktisk vildt svært, at få det pænt som dit. Mit er aldrig blevet det.
Så
Agatkæden er vidunderlig (som altid, når du laver kæder).
Super sejt armbånd. Er det behageligt at have på?? Har tit kigget på de "hæklede" ting og syntes de var flotte, men tænker de måske ikke er så behagelige.
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Var også lidt skeptisk, men det er faktisk helt behageligt at have på. Der er ikke nogen stikkende ender imod huden, det er nok derfor.Danagonia skrev:Super sejt armbånd. Er det behageligt at have på?? Har tit kigget på de "hæklede" ting og syntes de var flotte, men tænker de måske ikke er så behagelige.

