Side 2 af 2
Re: Når ikke så mange smykker......
: ons 26. okt 2011 19:09
af heidik.
Wow.... jeg er helt vild med kæden med botswana agaterne.

Re: Når ikke så mange smykker......
: tors 27. okt 2011 07:46
af Linda
Lise manner, du kan sgu da ikke både have tid til at lave flotte smykker og presse æbller....ihihihih

Re: Når ikke så mange smykker......
: tors 27. okt 2011 16:55
af Griffen
Flotte smykker.. men ja, man bliver da helt forpustet over alt det du når

Re: Når ikke så mange smykker......
: lør 29. okt 2011 02:48
af BlueRaven
Jeg er imponeret over dit strikværk!!!
Jeg har forsøgt et par gange, og det er faktisk vildt svært, at få det pænt som dit. Mit er aldrig blevet det.
Så

og
Agatkæden er vidunderlig (som altid, når du laver kæder).

Re: Når ikke så mange smykker......
: man 31. okt 2011 07:50
af Danagonia
Super sejt armbånd. Er det behageligt at have på?? Har tit kigget på de "hæklede" ting og syntes de var flotte, men tænker de måske ikke er så behagelige.
Re: Når ikke så mange smykker......
: fre 4. nov 2011 08:28
af Lise Sonne
Danagonia skrev:Super sejt armbånd. Er det behageligt at have på?? Har tit kigget på de "hæklede" ting og syntes de var flotte, men tænker de måske ikke er så behagelige.
Var også lidt skeptisk, men det er faktisk helt behageligt at have på. Der er ikke nogen stikkende ender imod huden, det er nok derfor.