Side 2 af 2
Re: Nye smykker!! Mange billeder... undskyld
: tors 27. okt 2011 09:02
af lisbeth
Nu har jeg kigget igen og den sorte halskæde er bare mumssssssssssssss og de armbånd med træperler med 2 huller er jeg vild med

hvor har du købt dem ?,for dem kunne jeg godt bruge nogle af

Re: Nye smykker!! Mange billeder... undskyld
: tors 27. okt 2011 11:17
af Becca T
lisbeth skrev:Nu har jeg kigget igen og den sorte halskæde er bare mumssssssssssssss og de armbånd med træperler med 2 huller er jeg vild med

hvor har du købt dem ?,for dem kunne jeg godt bruge nogle af

Jeg var heldig nok til at finder en hel del i genbrugsbutiker. Jeg har stadig en del af de lyse hvis du havde været intereseret. Og så har jeg en hel del i ben, ligne ivory farve. Og jeg har måske 5 tilover af de sorte træ.
Skriv en PB hvis du havde været intereseret.
Re: Nye smykker!! Mange billeder... undskyld
: tors 27. okt 2011 14:36
af lisbeth
Super sender lige en pb
Re: Nye smykker!! Mange billeder... undskyld
: lør 29. okt 2011 02:39
af BlueRaven
Flotte, flotte ting!
Jeg elsker den måde, du kan sætte lidt grove ting sammen på.
Træ, ben og læder piftet op med lidt sten - så bliver det ikke meget bedre.
Halskæden med '
fiskebenet' er skæppe skøn

Re: Nye smykker!! Mange billeder... undskyld
: man 31. okt 2011 07:49
af Danagonia
Du er da tilbage for fuld skrue! Smadder flotte smykker som altid.
Er især vild med armbåndet, med rosen og kors halskæden...
Re: Nye smykker!! Mange billeder... undskyld
: ons 2. nov 2011 14:31
af Anne Marthin