Side 2 af 2

Re: Nye smykker!! Mange billeder... undskyld

: tors 27. okt 2011 09:02
af lisbeth
Nu har jeg kigget igen og den sorte halskæde er bare mumssssssssssssss og de armbånd med træperler med 2 huller er jeg vild med :x- hvor har du købt dem ?,for dem kunne jeg godt bruge nogle af :-D

Re: Nye smykker!! Mange billeder... undskyld

: tors 27. okt 2011 11:17
af Becca T
lisbeth skrev:Nu har jeg kigget igen og den sorte halskæde er bare mumssssssssssssss og de armbånd med træperler med 2 huller er jeg vild med :x- hvor har du købt dem ?,for dem kunne jeg godt bruge nogle af :-D
Jeg var heldig nok til at finder en hel del i genbrugsbutiker. Jeg har stadig en del af de lyse hvis du havde været intereseret. Og så har jeg en hel del i ben, ligne ivory farve. Og jeg har måske 5 tilover af de sorte træ.

Skriv en PB hvis du havde været intereseret.

Re: Nye smykker!! Mange billeder... undskyld

: tors 27. okt 2011 14:36
af lisbeth
Super sender lige en pb

Re: Nye smykker!! Mange billeder... undskyld

: lør 29. okt 2011 02:39
af BlueRaven
Flotte, flotte ting!
Jeg elsker den måde, du kan sætte lidt grove ting sammen på.
Træ, ben og læder piftet op med lidt sten - så bliver det ikke meget bedre.
Halskæden med 'fiskebenet' er skæppe skøn ^:)^
Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede
Billede

Re: Nye smykker!! Mange billeder... undskyld

: man 31. okt 2011 07:49
af Danagonia
Du er da tilbage for fuld skrue! Smadder flotte smykker som altid.
Er især vild med armbåndet, med rosen og kors halskæden...

Re: Nye smykker!! Mange billeder... undskyld

: ons 2. nov 2011 14:31
af Anne Marthin
:x- SMUKT :x- SÅ fine dine smykker.. @};- @};- @};-