Side 2 af 2
Re: Konfetti-smykket
: lør 5. nov 2011 09:32
af smykke damen
JEg er ikke lige til den tybe smykker. de er for spravlede og roede. Men jeg må tage hatten af for det store arbejde det er imponerende.
Re: Konfetti-smykket
: lør 5. nov 2011 10:01
af lisbeth
Det er ikke lige mig med alle de farver sammen og alligevel jo mere man kigger, så er det utroligt at de kan lave de klare farver og igen så ligner det små miniture bolcher så man helt sidder og savler

Re: Konfetti-smykket
: søn 6. nov 2011 02:01
af Anne Marthin