Re: En enkelt kæde skulle bruge den til noget brunt tøj
: ons 9. nov 2011 15:16
Tak for alle
ne. Det er ganske almindelig hverdagstøj, brun rullekravetrøje og brune bukser, lidt kedeligt men blev bedre med kæden til.

For alle smykkeglade piger
https://www.smykkeforumforalle.dk/