Side 2 af 2

Re: En enkelt kæde skulle bruge den til noget brunt tøj

: ons 9. nov 2011 15:16
af anna-edith
Tak for alle @};- @};- @};- @};- @};- ne. Det er ganske almindelig hverdagstøj, brun rullekravetrøje og brune bukser, lidt kedeligt men blev bedre med kæden til. :D :D

Re: En enkelt kæde skulle bruge den til noget brunt tøj

: ons 9. nov 2011 16:53
af heidik.
Selv det mest kedelige tøj kan piftes op med flotte smykker. :D

Re: En enkelt kæde skulle bruge den til noget brunt tøj

: søn 13. nov 2011 10:15
af Susanne i nord
Lækre Mop, og flot kæde.

Re: En enkelt kæde skulle bruge den til noget brunt tøj

: tirs 15. nov 2011 07:54
af Danagonia
Flot kæde... Dejligt at man selv lige kan lave noget der passer til outfittet, hva ;)