2012-konkurrence #2 - Fly me to the moon... (4.mar)

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Tak- ; )

Lige denne her er ikke tung, men de andre på det grønne , især den af hæmatit er MEGET tung, tror den snerter 750g.

teknikken er spiral rope og kan googles frem og er ikke besværlig, når først de tre første runder er på plads. men du er super erfaren indenfor seed beads Diddah, så du samler den hurtigt op, imodsætning til mig.
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Åh jeg troede den var hæklet eller lign.. åhh den er nu super smuk!
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Jeg havde egentlig en anden idé, men ak når ikke få perlerne hjem til det, så jeg lavede i stedet et andet projekt, inspireret af solen.. (og pasta LOL, det ligner de pasta hjul man kan købe)
Billede
Billede
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Kom frisk med flere bud der ude ;D
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Jeg var gået i gang med et minisæt, armbånd og ørehænger. (har kun eet ørehul)
Helt patetisk med regnbuemånesten, stardustperler og små stjerner i amazonit og rosakvarts (*)
Resultatet blev bare SLET ikke som forventet :(( og det endte med at jeg blev så frustreret at jeg gik ud og malede væggene i min entré....
Egentlig synes jeg stadig at 'opskriften' lyder fin og måske bliver jeg så stædig at det lykkes mig at få noget brugbart lavet alligevel.

:ymhug:
Besvar