Re: Januar smykker
: tirs 7. feb 2012 02:32
Endnu en samling mesterværker.
Jeg er særligt betaget at dine blå-turkis-brun-beige smykker - de farver er altså vidunderlige sammen.
Bravo!!!

Jeg er særligt betaget at dine blå-turkis-brun-beige smykker - de farver er altså vidunderlige sammen.
Bravo!!!