Bytte bytte MARTS og APRIL
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Jeg springer over en enkelt gang, har ikke fået lavet noget endnu gisp 3 dage tilbage.... godt bette pigen sover nu.... og tager på rejse til Thailand d. 10 marts glæder mig helt vildt!
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Jeg springer fra igen
Kan se lektierne, alligevel ikke kommer til at give mig fred de næste par måneder...
Så er der sendt adresser ud til alle og offentliggjort hvem skal sende til hvem..
HAVE FUN!
Jeg springer selv over lidt, skal hente Alba hunden om mindre end en uge, og jeg har en søn der snart afslutter børnehave for at starte i førskole, såå busy busy..
Men jeg skal nok holde bytterne her ved lige ;D
HAVE FUN!
Jeg springer selv over lidt, skal hente Alba hunden om mindre end en uge, og jeg har en søn der snart afslutter børnehave for at starte i førskole, såå busy busy..
Jeg når ikke at sende i dag - men smider det i postkassen i morgen. 
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Håber du kan bruger det jeg har sendt!!lisbeth skrev:Jeg har modtaget mine perleguf idag
Og jeg har også modtaget guf fra dig!!! Har allerede maaaaaange ideer
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
- Kontakt:
Der er sendt til Joanna i dag...min søn på 2,5 bar kuverten hele vejen til postkassen og puttede den selv i 
Åhh så stolt han må have været ;DAnneSkovsgaard skrev:Der er sendt til Joanna i dag...min søn på 2,5 bar kuverten hele vejen til postkassen og puttede den selv i
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
- Kontakt:
JepsDiddah skrev:Åhh så stolt han må have været ;DAnneSkovsgaard skrev:Der er sendt til Joanna i dag...min søn på 2,5 bar kuverten hele vejen til postkassen og puttede den selv i
Håber du har modtaget Joanna?
Går spændt og venter på mine perler...

