Bytte bytte MARTS og APRIL

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Jeg springer over en enkelt gang, har ikke fået lavet noget endnu gisp 3 dage tilbage.... godt bette pigen sover nu.... og tager på rejse til Thailand d. 10 marts glæder mig helt vildt!
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg springer fra igen :(( Kan se lektierne, alligevel ikke kommer til at give mig fred de næste par måneder...
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Så er der sendt adresser ud til alle og offentliggjort hvem skal sende til hvem..

HAVE FUN!

Jeg springer selv over lidt, skal hente Alba hunden om mindre end en uge, og jeg har en søn der snart afslutter børnehave for at starte i førskole, såå busy busy.. ;) Men jeg skal nok holde bytterne her ved lige ;D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Jeg har sendt guf til Rebecca idag :-D
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Jeg har modtaget mine perleguf idag :clap:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Jeg når ikke at sende i dag - men smider det i postkassen i morgen. ;)-
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
lisbeth skrev:Jeg har modtaget mine perleguf idag :clap:
Håber du kan bruger det jeg har sendt!!

Og jeg har også modtaget guf fra dig!!! Har allerede maaaaaange ideer :D
AnneSkovsgaard
Perle
Perle
Indlæg: 94
Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Kontakt:
Der er sendt til Joanna i dag...min søn på 2,5 bar kuverten hele vejen til postkassen og puttede den selv i :-D
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
AnneSkovsgaard skrev:Der er sendt til Joanna i dag...min søn på 2,5 bar kuverten hele vejen til postkassen og puttede den selv i :-D
Åhh så stolt han må have været ;D
AnneSkovsgaard
Perle
Perle
Indlæg: 94
Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Kontakt:
Diddah skrev:
AnneSkovsgaard skrev:Der er sendt til Joanna i dag...min søn på 2,5 bar kuverten hele vejen til postkassen og puttede den selv i :-D
Åhh så stolt han må have været ;D
Jeps :-D og der er nok 1-1,5 km derop, og jeg måtte ikke bære kuverten!

Håber du har modtaget Joanna?

Går spændt og venter på mine perler...
Besvar