Hæklet ??? nærmere forklaring udbedes. Det er for vildt i mit hovedSmykkeunivers skrev:det er bare restene af forskellige perler, som er hæklet med fiskesnor
Jeg er meget nysgerrigt om hvad I synes om denne halskæde
Redaktør: rumlebumle
-
Smykkeunivers
- Opal

- Indlæg: 819
- Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Det er en hæklekæde med forskellige perler, som er lagt flere gange sammen 
En lang du har snoet sammen. Ja undskyld men jeg kan slet ikke forstille mig hvordan den er lavet. Så den på din butik, og den kan godt friste til køb. !!!!!!!Smykkeunivers skrev:Det er en hæklekæde med forskellige perler, som er lagt flere gange sammen
Den er stadig lige smuk uanset hvordan du har lavet den.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Indlæg: 819
- Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Den er faktisk købtButler skrev:Så den på din butik, og den kan godt friste til køb. !!!!!!!
Sådan ser arbejdet ud. Jeg kan ikke bare side og se tv om aftene, jeg skal lave et eller andet, så metoden er perfekt til mig. Første aften går til at sætte perlene på snor (det er rigtig mange perler man skal bruge), anden aften til at hækle.

Jeg er enig med de andre, den er sindsyg flot 
Hilsen Mette
Kan altså godt forstå den blev solgt, du kan sagtens tage det dobbelte for den... Men alle de perler og alting, den slags kæder koster jo en krig også selvom man bare vil have en i glitter... Så det er da et fund!! Du skal lave nogle i hvid, de ville være perfekte til bryllup...
Tillykke med salget.
Ja jeg mener også at du var meget billig med din kæde og jeg kan godt forstå at den er solgt den er nemlig super men det har jeg jo skrevet en gang før.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


