Side 2 af 4
Re: Jeg er meget nysgerrigt om hvad I synes om denne halskæde
: lør 30. maj 2009 19:46
af butler
Re: Jeg er meget nysgerrigt om hvad I synes om denne halskæde
: lør 30. maj 2009 19:48
af Smykkeunivers
Det er en hæklekæde med forskellige perler, som er lagt flere gange sammen

Re: Jeg er meget nysgerrigt om hvad I synes om denne halskæde
: lør 30. maj 2009 19:50
af Danagonia

GENIALT
Re: Jeg er meget nysgerrigt om hvad I synes om denne halskæde
: lør 30. maj 2009 19:57
af butler
Smykkeunivers skrev:Det er en hæklekæde med forskellige perler, som er lagt flere gange sammen

En lang du har snoet sammen. Ja undskyld men jeg kan slet ikke forstille mig hvordan den er lavet. Så den på din butik, og den kan godt friste til køb. !!!!!!!
Re: Jeg er meget nysgerrigt om hvad I synes om denne halskæde
: lør 30. maj 2009 21:38
af Havfruen
Den er stadig lige smuk uanset hvordan du har lavet den.
Re: Jeg er meget nysgerrigt om hvad I synes om denne halskæde
: søn 31. maj 2009 07:38
af Smykkeunivers
Butler skrev:Så den på din butik, og den kan godt friste til køb. !!!!!!!
Den er faktisk købt
Sådan ser arbejdet ud. Jeg kan ikke bare side og se tv om aftene, jeg skal lave et eller andet, så metoden er perfekt til mig. Første aften går til at sætte perlene på snor (det er rigtig mange perler man skal bruge), anden aften til at hækle.

Re: Jeg er meget nysgerrigt om hvad I synes om denne halskæde
: søn 31. maj 2009 08:58
af Steffens
Jeg er enig med de andre, den er sindsyg flot

Re: Jeg er meget nysgerrigt om hvad I synes om denne halskæde
: søn 31. maj 2009 10:05
af NatasjaA
og hvad gør du så med det hælede altså snor du det sammen når du har hæklet rigtig rigtig mange masker eller??? for den ser jo meget tykker ud den gule..
Re: Jeg er meget nysgerrigt om hvad I synes om denne halskæde
: søn 31. maj 2009 10:35
af Danagonia
Kan altså godt forstå den blev solgt, du kan sagtens tage det dobbelte for den... Men alle de perler og alting, den slags kæder koster jo en krig også selvom man bare vil have en i glitter... Så det er da et fund!! Du skal lave nogle i hvid, de ville være perfekte til bryllup...
Re: Jeg er meget nysgerrigt om hvad I synes om denne halskæde
: søn 31. maj 2009 11:16
af Havfruen