Re: Hej hej
: søn 7. jun 2009 07:43
Tro ikke du er den eneste, som er bange for katte. Når min svoger kommer, må vi lukke vores kat ud, da han er vildt bange for den. Han kan ikke sige hvorfor, men det er lige så det helt stritter på ham, hvis den kommer for nær til ham. Det er ikke sjovt at have det sådan.Danagonia skrev:Velkommen til!!!Sikke nogle misse du har dig der... Jeg er bange for katte!!
Som det eneste menneske i landet sikkert, og dine ser kæmpe store ud
Så de er ingen undtagelse... Men hold da op hvor er de smukke... Kan godt forstå din facination...