Kære Lopeth
1000 tak for roserne. Det armbånd har jeg også ventet længe på at færdiggøre jeg er pjattet med farverne. ;D
Ja celini bliver vold kedeligt i længden hehe. Har set mange der har lavet et stykke også sat perler for enden også kæde i, tadaa en halskæde, det ser faktisk ret okay, jeg tænkte godt på at stoppe hehe, men nej skulle have det som et bangle det skulle prøves. Men ikke min yndlings stitch
"lidt" nyt
Redaktør: rumlebumle
