Side 2 af 4
Re: New Canes
: lør 6. jun 2009 10:40
af doritart
Butler,
It will be between 12:00 to 16:00, if you will be able to come, you are welcome.
You can come a bit before or after - tell me and I will wait for you.
maximum some other time.
Dorit
Re: New Canes
: lør 6. jun 2009 13:57
af Danagonia
They are amazing Dorit!! I wont be able to come either unfortunately, but if you come to Jutland, I would certainly like to meet with you then...
Re: New Canes
: lør 6. jun 2009 14:48
af lisbeth
Re: New Canes
: lør 6. jun 2009 20:01
af doritart
TAK to all of you

Re: New Canes
: man 8. jun 2009 08:09
af Linda
Hi Dorit, and now we would like to se some of your "ugly" work with theese flowers......
totally summer garden.....waouuuuw !!
DAMNED - im at sommer holyday at the 28.....øv øv øv øv !!!
Re: New Canes
: lør 22. aug 2009 21:36
af Syrenprinsessen
I don't understand how you make the collors melt together and fade in the sides....??
Re: New Canes
: søn 23. aug 2009 08:58
af Linda
Dorit, hvad skærer/slicer du med - så blomsterne holder formen??
Re: New Canes
: søn 23. aug 2009 17:42
af Smykkeunivers
Syrenprincessen, prøv kikker her
http://couleurimaginati.canalblog.com/a ... index.html
Linda jeg bruge slaces (aner ikke hvad de hedder på dansk), noget i den stil

, men kender nogler som bruger helt almindlige barbere blade (gammeldags). Det hjælper også at ligge cane i køleskabet for 1-2 timer før du skærer dem.
Re: New Canes
: man 24. aug 2009 08:09
af Linda
tak Dorit, jeg bruger en god stanley kniv (kun bladene) men synes ikke jeg kan få den tynde nok, måske de skal en tur i køleskabet - det vil jeg prøve

Re: New Canes
: man 24. aug 2009 08:12
af Smykkeunivers