Min første tutorial!
Redaktør: rumlebumle
Tillykke med det camilla
og hun skal nok kunne finde ud af den hvis du har genemarbejdet den
og det tror jeg at du har. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Tillykke! Kan godt forestille mig hvor kæmpe arbejde du har gjort 
jah kan du ikke også lave nogle med nemme mellemled og ørekroge for jeg kan simpelhen ikke forstå det haha.. jeg tror der er andre end mig der gerne ville købe sådan en hvis det var nogle af de nemme ting og så på dansk 
Det ser godt ud Camilla, du er da bare en knag, med alle de jern du har i ilden.

Natasja prøv dette link http://www.jigsaw.nu/tips/
Kærlig hilsen

Jo det skal der også komme på et tidspunkt... Arbejde på en med selv at lave låsen på en læder snor... Men mellemled og øreringe skal også laves... Der skulle gerne ende med at være nok til et helt aftenskole hold 
okay det vil jeg glæde mig til.. jah så kan det være man skal til kolding og gå på aften skole.. jeg kender en snakker ikk så meget med hende.. men hun skal starte op på flere forskellige aftenskoler.. og det er med e helt enkle ting og så har hun billeder eller smykker med der er lidt sværre og så melder folk sig tit til det også når de har set det.. så måske du også kunne bruge det til noget..
Ja det var noget i samme stil jeg havde tænkt mig
Lave et grundkursus i første omgang og så et vidregående for de tidligere elever... Det kunne være rigtig sjovt
Men nu må vi se...