Re: Fødselsdagsgave...
: søn 14. jun 2009 17:55
hm jah camilla jeg sagde også at jeg ikke ville knytte mere. men folk elsker det stadigvæk og mange er det først lige gået op for såå tror godt du kan komme igang med at knytte...
For alle smykkeglade piger
https://www.smykkeforumforalle.dk/