Det sidste armbånd er heller ikke lige mig. syntes de hvide ferskvandsperler ødelægger lidt smokyqaurtzne. ville nok have valgt nogle små guld kugler ellersådan sammen med quartzne. men Ellers super flotte. men godt lide de der nuggets
Lidt nyt fra mig
Redaktør: rumlebumle
- thecobra
- Smaragd

- Geografisk sted: Ringsted, Danmark
- Kontakt:
Jeg synets det er vildt flot det du har lavet søde. jeg er helt vild med halskæden. hvordan lavet man sådan en der snor sig og med 3 perle rækker????
Det sidste armbånd er heller ikke lige mig. syntes de hvide ferskvandsperler ødelægger lidt smokyqaurtzne. ville nok have valgt nogle små guld kugler ellersådan sammen med quartzne. men Ellers super flotte. men godt lide de der nuggets
Mange perle hilsner fra Jacqueline 
Tak for de pæne ord Jacqueline
Halskæden er simpelthen bare 3 halskæder der er lagt sammen og samlet i en. Så snor man den inden man tager den på, den er meget nem at lave

Halskæden er simpelthen bare 3 halskæder der er lagt sammen og samlet i en. Så snor man den inden man tager den på, den er meget nem at lave
lækre Lene, er især vild med den første og så de lyserøde "klumper" nam nam....og enig med Camilla, flot profilbillede - ser ud som om du lige er klar til fest
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Tak Linda, for de søde ord, osse om profilbilledet

Lene de forgyldte mellemperler/vedhæng er de i din shop. Synes ikke jeg kan finde dem
Edith , jeg gætter på at det er de mellemled i det første armbånd du tænker på, nej, dem har jeg ikke i shoppen, men det kan være at de kommer.

Tak Lisbeth, for de pæne ord.

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Hvis det virkelig er SÅ nemt, så kan selv jeg da næsten være med.lene skrev:
Halskæden er simpelthen bare 3 halskæder der er lagt sammen og samlet i en. Så snor man den inden man tager den på, den er meget nem at lave![]()
Ja det er så straks værre
, jeg skal lige have den lavet om, da jeg skal bruge nogle større knudeskjulere. Men ellers så smaler jeg såmænd bare de 3 snore og slår en knude ( surgiansknot ), det er en knude hvor man kommer snoren til knuden igennem ca. 3-4 gange, så holder den bedre, og så limer jeg med hypocement, og så er det at der skal en knudeskjuler på, for at det ser pænt ud. Jeg lægger et billede ind af afslutningen når jeg får det gjordt.

Men det er meget simpelt, det kan du sagtens finde ud af.
Men det er meget simpelt, det kan du sagtens finde ud af.