Side 2 af 2

Re: Lidt nyt igen...

: tors 9. jul 2009 11:41
af lisbeth
Eva hvad laver du af smykker :?: jeg kunne godt tænke mig og se din smykkestil :clap: ;)- :ymhug:

Re: Lidt nyt igen...

: tors 9. jul 2009 17:40
af Linda
Det bliver da spændende.......flotte smykker du har lavet :o)