Side 2 af 2

Re: Hvad jeg også har haft gang i :)

: ons 15. jul 2009 10:27
af Linda
Søde padder....er det bare ud af hovedet ??

og flotte kort, det plejer jeg også at sidde og hygge med, men mest omvinteren :-D

Re: Hvad jeg også har haft gang i :)

: ons 15. jul 2009 14:51
af canto
Hold op en energi det er rigtig flot alt det du laver,jeg ville godt have lidt af din energi
døgnet er da ikke langt nok for dig. :-D

Hilsen Canto

Re: Hvad jeg også har haft gang i :)

: ons 15. jul 2009 20:33
af NatasjaA
ihh hvor er de fine.. jeg sender dig lige en pb.

Re: Hvad jeg også har haft gang i :)

: tors 16. jul 2009 08:01
af mini123
Linda skrev:Søde padder....er det bare ud af hovedet ??

og flotte kort, det plejer jeg også at sidde og hygge med, men mest omvinteren :-D
Padderne mener jeg er fra drops design (under smådrops), men nu har de bosat sig i hovedet, og jeg skal ikke mere læse mig frem :)