Side 2 af 2
Re: Hvad jeg også har haft gang i :)
: ons 15. jul 2009 10:27
af Linda
Søde padder....er det bare ud af hovedet ??
og flotte kort, det plejer jeg også at sidde og hygge med, men mest omvinteren

Re: Hvad jeg også har haft gang i :)
: ons 15. jul 2009 14:51
af canto
Hold op en energi det er rigtig flot alt det du laver,jeg ville godt have lidt af din energi
døgnet er da ikke langt nok for dig.
Hilsen Canto
Re: Hvad jeg også har haft gang i :)
: ons 15. jul 2009 20:33
af NatasjaA
ihh hvor er de fine.. jeg sender dig lige en pb.
Re: Hvad jeg også har haft gang i :)
: tors 16. jul 2009 08:01
af mini123
Linda skrev:Søde padder....er det bare ud af hovedet ??
og flotte kort, det plejer jeg også at sidde og hygge med, men mest omvinteren

Padderne mener jeg er fra drops design (under smådrops), men nu har de bosat sig i hovedet, og jeg skal ikke mere læse mig frem
