Nye wirewraps

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
butler skrev:Tænker på om den flotte vikling der er rundt om dine sten Citrinen bl. a. holder faconen. Er der en tråd indeni. Den er nemlig så flot som den hænger der.
Der er ikke tråd inden i. Hvis man behandler sine smykke godt og ikke klemmer dem, skulle de nok kunne holde faconen. Men ligger de i bunden af smykkeskrinet, går det lette og elegante nok af dem og de mister sikkert også faconen. Jeg opbevarer altid "sarte" smykker i hver sin æske, så de ikke bliver klemt, af de andre smykker.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Ja det er ærgeligt du er så langt væk Lise, men det var sødt af dig. jeg skal nok få det lært en dag, om ikke andet så i hvert fald til mine øreringe..

Det kan være jeg skal lægge ud med at købe noget kobber for at øve mig. Jeg vil meget gerne tage imod dit tilbud, så jeg har lidt at øve mig med inden jeg køber mig fattig ( har det med at købe i overflod når jeg finder noget jeg er begejstret for ), men koncentre dig nu om din ferie, så tager vi den når du engang er kommet hjem, hvis jeg altså ikke har fundet noget inden.. :D :D :D
Besvar