Re: Nye wirewraps
: ons 15. jul 2009 19:08
Der er ikke tråd inden i. Hvis man behandler sine smykke godt og ikke klemmer dem, skulle de nok kunne holde faconen. Men ligger de i bunden af smykkeskrinet, går det lette og elegante nok af dem og de mister sikkert også faconen. Jeg opbevarer altid "sarte" smykker i hver sin æske, så de ikke bliver klemt, af de andre smykker.butler skrev:Tænker på om den flotte vikling der er rundt om dine sten Citrinen bl. a. holder faconen. Er der en tråd indeni. Den er nemlig så flot som den hænger der.