tullen72 skrev:SÅ flotte smykker , men hvordan få man lige de sidste øreringe på?
Tusinde tak for alle jeres søde ord
Øreringene skal "snoes" på. Man tager og stikker den løse ende gennem hullet i øret, og snor så øreringen indtil den sidder, hvor den skal sidde. De er helt utrolige flotte på. Og de falder med garanti ikke af
I dag har jeg fået lavet lidt flere smykker af mit lava. Det er en vidunderlig sten at arbejde med Og solen har været så venlig at skinne i dag sidst på eftermiddagen, så billederne er blevet klare, så perlerne rigtig kommer til sin ret.
Sterling sølv med lava og rå rød sponkoral.
Sterling sølv med lava og turkis.
Sterling sølv med lava og karneol.
Sterling sølv med lava og bjergkrystal.
Kobber med lava og turkis.
Det er ikke blevet til smykker af rålava, da det ligger til tørre. Det skal nemlig lige vaskes først, da det er noget støvet.
Lise de er super flotte og det med turkis er også bare gufff f Det snoede kobber i den sidste ene ørering er det noget man køber færdig for jeg har set det i flere smykker også i sølv
lisbeth skrev:Lise de er super flotte og det med turkis er også bare gufff f Det snoede kobber i den sidste ene ørering er det noget man køber færdig for jeg har set det i flere smykker også i sølv
Jeg laver selv det snoede ved hjælp af min coiling gizmo (apparat til at sno wire på). Når jeg har lavet det, så rykker jeg ganske forsigtigt, for at få det til at være lidt luftigt. Det er ganske let og hurtigt at lave.
Tak for de pæne ord.
Jeg er godt igang med mine nye smykker, som bliver lagt i min webshop i løbet af den næste uges tid.
lisbeth skrev:Lise de er super flotte og det med turkis er også bare gufff f Det snoede kobber i den sidste ene ørering er det noget man køber færdig for jeg har set det i flere smykker også i sølv
Jeg laver selv det snoede ved hjælp af min coiling gizmo (apparat til at sno wire på). Når jeg har lavet det, så rykker jeg ganske forsigtigt, for at få det til at være lidt luftigt. Det er ganske let og hurtigt at lave.
Tak for de pæne ord.
Jeg er godt igang med mine nye smykker, som bliver lagt i min webshop i løbet af den næste uges tid.
Gud jeg har da også sådan en gizmo ting et eller andet sted. Havde helt glem den´. Den må jeg da finde frem igen