3 mere

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Tak skal I have Piger og de er på elastik og begge elastikker går i gennem den store swarovski og rørene er forskudt af hinanden men det er lidt svært at se på det fs. armbånd fordi rørene er mindre og tyndere
Det er langt tid siden jeg købte de kobberrør og jeg kan fandmeeeeeeeeee ikke finde sælgeren igen ØV ØV ,men hvis der er nogen der finder noget lign så skriv lige et link :ympray:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
ja tak!!
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Ravstedhus har kobberrør - men de er meget dyre - 21,25 pr. stk. hvilket er alt for dyrt. De har nogle rørstykker i Sterling sølv, der koster fra ca. 2,50 kr. og op. Så hvordan det kan være, at deres kobberrør er så dyre fatter jeg ikke :-!
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold op det er godt nok for dyrt :whistle:
Billede I LOVE CATS
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
hmm jeg har set dem flere steder smyks har dem... men kun i messing altså fs og fg messing.. og tror også vores allesammens lene har dem dog kun i store mængder..
(kan ikke huske om jeg har spurt hvor du købte dem men jeg fat ud af jeg godt vidste andre steder haha)
Besvar