Kæmpe briolet...
Redaktør: rumlebumle
Tak allesammen
Jeg er også meget stolt over denne her...
Men jeg synes nu stadig jeg har LANGT at nå endnu
Men det er nok godt, ellers blev det sikkert kedeligt...
Ja man kommer langt hvis man ligger lidt arbejde i detHavfruen skrev:Smukt smykke du gar lavet og du er bare blevet så dygti til det viklerie . Kan du huske da du startede![]()
og nu er du fuldt på højde med de sider du viser os.
![]()
![]()
Nu har jeg kigget lidt frem og tilbage på din kreation og den tutorial, du henviser til. Og jeg synes, din er den flotteste og mest elegante.
Og hvad skal du egentlig med tutorials
De smykker du selv kreerer, er altid så flotte og unikke
Jeg har kigget på mange tutorials, og faktisk synes jeg, at en del af dem bare er "for meget". Jeg kan bedst lide de enkle og elegante, hvor det er kombinationen af tråd og sten, der er i fokus, og ikke alle de krummelurer, hvor stenene næsten drukner, som nogle tutorials' viser. Men sådan er vi jo så forskellige.
Men, jeg må indrømme, at jeg har købt en del tutorials efter hånden. Men jeg ender stort set altid med at videreudvikle dem, og bare bruge dem som inspiration til mit eget design.
Og hvad skal du egentlig med tutorials
De smykker du selv kreerer, er altid så flotte og unikke
Jeg har kigget på mange tutorials, og faktisk synes jeg, at en del af dem bare er "for meget". Jeg kan bedst lide de enkle og elegante, hvor det er kombinationen af tråd og sten, der er i fokus, og ikke alle de krummelurer, hvor stenene næsten drukner, som nogle tutorials' viser. Men sådan er vi jo så forskellige.
Men, jeg må indrømme, at jeg har købt en del tutorials efter hånden. Men jeg ender stort set altid med at videreudvikle dem, og bare bruge dem som inspiration til mit eget design.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck hvor er den flot.. det jo helt vildt.. jeg kan ikke fatte du har siddet og lavet den?? jeg er helt vild med den... ej elsker den
det er den flotteste du har lavet syntes jeg...
sælger du ikke godt af dine smykker??? og hvad koster fx den her (dog tænker jeg ikke på at købe er bare nysgerrig)
sælger du ikke godt af dine smykker??? og hvad koster fx den her (dog tænker jeg ikke på at købe er bare nysgerrig)
Jeg tænker hvergang at det ka være der er en ny teknik, når jeg køber en. Det er der nu sjældent... Og så bruger jeg dem også til at se hvordan andre laver tutorials. Det er jo sjovt når man selv laver demLise skrev:Nu har jeg kigget lidt frem og tilbage på din kreation og den tutorial, du henviser til. Og jeg synes, din er den flotteste og mest elegante.
Og hvad skal du egentlig med tutorials![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De smykker du selv kreerer, er altid så flotte og unikke![]()
Jo de sælger stille og roligt, men mine tutorials, sælger langt bedre end de færdige smykker. Men det er nok også fordi jeg efterhånden kender rigtig mange smykke magere... Det her tager jeg 270kr for, og så er der gratis forsendelse til hele verdenen. Materialerne har været temmelig dyrere, da den ene sten, har kostet ligeså meget som en hel perlestrengNatasjaA skrev:Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck hvor er den flot.. det jo helt vildt.. jeg kan ikke fatte du har siddet og lavet den?? jeg er helt vild med den... ej elsker dendet er den flotteste du har lavet syntes jeg...
Hvis der er nogen der falder over de kæmpe brioletter billigere, må i gerne sige til
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Den er vild flot!
Ja, Camilla, det er nu også for at se, om der er nogle nye teknikker, jeg kan bruge til mine egne design, at jeg køber tutorials. Og som du skriver, så støtter jeg jo også en smykkedesigner. For priserne på tutorials er meget rimelige.
Og så giver de også god inspiration.
Jeg synes prisen på dine smykker er meget rimelige. Der er jo et stort arbejde forbundet med dem. og hver enkelt smykke er jo unikt. Så du er absolut ikke dyr med smykkerne.
Vi har et par dygtige sølv-og guldsmede her i Aalborg, og deres smykker er helt utroligt smukke - og selvfølgelig dyre.
Det er noget helt andet end alle de billige smykker, man kan købe i diverse butikker, for de er altid masseproduceret - og det synes jeg ikke, der er noget ved. Det er lige som stangtøj - det køber jeg nu altid selv - men mine smykker må gerne være unikke. Og så selvfølgelig lavet af nogle gode naturmaterialer, der ikke indeholder alle mulige kemiske materialer.
Jeg har ikke stødt på nogle kæmpe store brioletter til billigere priser. Men ser jeg nogle, skal jeg nok give besked.
Og så giver de også god inspiration.
Jeg synes prisen på dine smykker er meget rimelige. Der er jo et stort arbejde forbundet med dem. og hver enkelt smykke er jo unikt. Så du er absolut ikke dyr med smykkerne.
Vi har et par dygtige sølv-og guldsmede her i Aalborg, og deres smykker er helt utroligt smukke - og selvfølgelig dyre.
Det er noget helt andet end alle de billige smykker, man kan købe i diverse butikker, for de er altid masseproduceret - og det synes jeg ikke, der er noget ved. Det er lige som stangtøj - det køber jeg nu altid selv - men mine smykker må gerne være unikke. Og så selvfølgelig lavet af nogle gode naturmaterialer, der ikke indeholder alle mulige kemiske materialer.
Jeg har ikke stødt på nogle kæmpe store brioletter til billigere priser. Men ser jeg nogle, skal jeg nok give besked.
Smykkehilsener
Lise
Lise