Kæmpe briolet...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Eva1950
Opal
Opal
Som altid er det et flot smykke ;)- ;)-
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Tak allesammen :-D Jeg er også meget stolt over denne her...
Havfruen skrev:Smukt smykke du gar lavet og du er bare blevet så dygti til det viklerie . Kan du huske da du startede :?: :?: og nu er du fuldt på højde med de sider du viser os. ^:)^ ^:)^ ^:)^
Ja man kommer langt hvis man ligger lidt arbejde i det :-D Men jeg synes nu stadig jeg har LANGT at nå endnu :-D Men det er nok godt, ellers blev det sikkert kedeligt...
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Nu har jeg kigget lidt frem og tilbage på din kreation og den tutorial, du henviser til. Og jeg synes, din er den flotteste og mest elegante.

Og hvad skal du egentlig med tutorials :?: :?: :?: :?: :?:

De smykker du selv kreerer, er altid så flotte og unikke :clap:

Jeg har kigget på mange tutorials, og faktisk synes jeg, at en del af dem bare er "for meget". Jeg kan bedst lide de enkle og elegante, hvor det er kombinationen af tråd og sten, der er i fokus, og ikke alle de krummelurer, hvor stenene næsten drukner, som nogle tutorials' viser. Men sådan er vi jo så forskellige.

Men, jeg må indrømme, at jeg har købt en del tutorials efter hånden. Men jeg ender stort set altid med at videreudvikle dem, og bare bruge dem som inspiration til mit eget design.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck hvor er den flot.. det jo helt vildt.. jeg kan ikke fatte du har siddet og lavet den?? jeg er helt vild med den... ej elsker den ;) det er den flotteste du har lavet syntes jeg...
sælger du ikke godt af dine smykker??? og hvad koster fx den her (dog tænker jeg ikke på at købe er bare nysgerrig)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Lise skrev:Nu har jeg kigget lidt frem og tilbage på din kreation og den tutorial, du henviser til. Og jeg synes, din er den flotteste og mest elegante.

Og hvad skal du egentlig med tutorials :?: :?: :?: :?: :?:

De smykker du selv kreerer, er altid så flotte og unikke :clap:

Jeg har kigget på mange tutorials, og faktisk synes jeg, at en del af dem bare er "for meget". Jeg kan bedst lide de enkle og elegante, hvor det er kombinationen af tråd og sten, der er i fokus, og ikke alle de krummelurer, hvor stenene næsten drukner, som nogle tutorials' viser. Men sådan er vi jo så forskellige.

Men, jeg må indrømme, at jeg har købt en del tutorials efter hånden. Men jeg ender stort set altid med at videreudvikle dem, og bare bruge dem som inspiration til mit eget design.
Jeg tænker hvergang at det ka være der er en ny teknik, når jeg køber en. Det er der nu sjældent... Og så bruger jeg dem også til at se hvordan andre laver tutorials. Det er jo sjovt når man selv laver dem ;) Ja og så giver jeg lidt til andre kunstnere som jeg føler har inspireret mig... Men en god tutorial, får dig jo netop også til at vidre udvikle, så du ikke "stjæler" designet, men laver det til dit eget...
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
NatasjaA skrev:Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck hvor er den flot.. det jo helt vildt.. jeg kan ikke fatte du har siddet og lavet den?? jeg er helt vild med den... ej elsker den ;) det er den flotteste du har lavet syntes jeg...
sælger du ikke godt af dine smykker??? og hvad koster fx den her (dog tænker jeg ikke på at købe er bare nysgerrig)
Jo de sælger stille og roligt, men mine tutorials, sælger langt bedre end de færdige smykker. Men det er nok også fordi jeg efterhånden kender rigtig mange smykke magere... Det her tager jeg 270kr for, og så er der gratis forsendelse til hele verdenen. Materialerne har været temmelig dyrere, da den ene sten, har kostet ligeså meget som en hel perlestreng ;) (ca. 50kr) så der er ca for 70kr i materialer i denne, og så har den taget et par timer at lave.. Men jeg synes nu også den er det værd... Håber på den aldrig bliver solgt ;)-

Hvis der er nogen der falder over de kæmpe brioletter billigere, må i gerne sige til :-D
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
100% helt klart det smukkeste smykke du til dato har lavet...og jeg er jo normalt helt VILD med dine smykker! Du er altså super-dygtig ^:)^ ^:)^ ^:)^
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Den er vild flot!
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Ja, Camilla, det er nu også for at se, om der er nogle nye teknikker, jeg kan bruge til mine egne design, at jeg køber tutorials. Og som du skriver, så støtter jeg jo også en smykkedesigner. For priserne på tutorials er meget rimelige.
Og så giver de også god inspiration.

Jeg synes prisen på dine smykker er meget rimelige. Der er jo et stort arbejde forbundet med dem. og hver enkelt smykke er jo unikt. Så du er absolut ikke dyr med smykkerne.

Vi har et par dygtige sølv-og guldsmede her i Aalborg, og deres smykker er helt utroligt smukke - og selvfølgelig dyre.

Det er noget helt andet end alle de billige smykker, man kan købe i diverse butikker, for de er altid masseproduceret - og det synes jeg ikke, der er noget ved. Det er lige som stangtøj - det køber jeg nu altid selv - men mine smykker må gerne være unikke. Og så selvfølgelig lavet af nogle gode naturmaterialer, der ikke indeholder alle mulige kemiske materialer.

Jeg har ikke stødt på nogle kæmpe store brioletter til billigere priser. Men ser jeg nogle, skal jeg nok give besked.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
canto
Perle
Perle
Igen et unikt smykke fra dig Camilla,det er meget meget smukt :ymapplause:

Hilsen Canto
Besvar