Side 2 af 3
Re: Smykkesæt
: søn 16. aug 2009 13:08
af lisbeth
Ja jeg har set at låsen er en anden og der ikke står Pandora på ,men når jeg får den ,så går jeg til min guldforretning/pusher så hun kan se på den ,for jeg tror selv at det er look a like , men det meget billigt så vi må se

Re: Smykkesæt
: søn 16. aug 2009 15:02
af butler
lisbeth skrev:Ja jeg har set at låsen er en anden og der ikke står Pandora på ,men når jeg får den ,så går jeg til min guldforretning/pusher så hun kan se på den ,for jeg tror selv at det er look a like , men det meget billigt så vi må se

Selvom det ikke lige er ægte pandorakugler er det alligevel billigt. og de kan da bruges i mange andre sammenhæng.
Min ynglingskæde er en lang oxideret sølvkæde som er samlet med en stor ferskvandsperle. På denne skifter jeg ud med utallige kugler i alle farver som passer til det tøj jeg har på. Ingen ser om de er ægt, nej man ser det passer sammen.
Den kan faktisk bruges på flere forskellige måder. Den kan samles med en s lås så den ikke er så lang, og den kan hænge lang. Der kan sættes kugler ned over den lange og den kan sættes kugler på når den er kort, så du får dem sagtens brugt.
Re: Smykkesæt
: søn 16. aug 2009 16:19
af Lise
lisbeth skrev:Ja jeg har set at låsen er en anden og der ikke står Pandora på ,men når jeg får den ,så går jeg til min guldforretning/pusher så hun kan se på den ,for jeg tror selv at det er look a like , men det meget billigt så vi må se

Det er vel også ligegyldigt, om det er Pandora eller ej
- der findes efterhånden så mange forskellige slags sølv armbånd til at hænge diverse vedhæng på. Bare dine kæder passer til alle de led, du kan købe her, og de led, der er på de kæder, du har købt, passer til de kæder, du kan købe i DK.
For de er utroligt flotte og et helt fantastisk køb

Re: Smykkesæt
: tors 27. aug 2009 22:27
af lisbeth
Nu er mit sæt kommet og det er IKKE Pandora og jeg har skrevet til hende at jeg ikke kunne se nogen stempler med 925 kun i glasperlerne og det er heller ikke Pandora lås som du skrev Lise og jeg skrev at det var falsk reklame og at jeg vil klage til Ebay/ Paypal hvis jeg ikke fik noget af beløbet tilbage,og hun så 1/3 ville jeg få tilbage ,men jeg ville have det halve beløb tilbage og hun skrev at det var helt iorden og undskyldte mange gange og jeg skrev at hun skulle rette det på beskrivelsen af item at det er silver plated,så nu har hun refunderet beløbet.Men sættet er utroligt smukt ,men der er stopper på selve kæden så perlerne kan ikke komme af kæden ,men det gør heller ikke noget for den er fin nok.Og jeg viste godt at det selvfølgelig ikke er guldperler til den pris,men min veninde er lun på sættet så det får hun nok

Re: Smykkesæt
: fre 28. aug 2009 07:07
af Lise
Ok - det var næsten også for godt til at være sandt
Jeg har også bestilt et sæt i Pandora: halskæde og armbånd med masser af vedhæng, som også er beskrevet som Pandora og 925 Sterling sølv - når det dukker op, så vil jeg da også klage, hvis det ikke er ægte - og forhåbentlig få mine penge igen.
Godt du klagede, jeg er spændt på at høre, om du får pengene retur
Har du checket om der er nikkel i smykket

Re: Smykkesæt
: fre 28. aug 2009 08:24
af rumlebumle
Ægte eller ej, det er stadig et super lækkert sæt..

Re: Smykkesæt
: fre 28. aug 2009 08:45
af Linda
nemlig og ikke om andet - så får du en veninde som bliver glad.
Re: Smykkesæt
: fre 28. aug 2009 09:23
af lisbeth
Jeg tager det til min Guldpusher idag så kan hun tjekke det og jeg kan se på paypal at hun har refunderet det halve af beløbet som hun sagde ,så det er helt fint og det hjælper at man (truer)med at man klager til Paypal/ ebay så hun får minus karekter /anmærkning .Lise jeg er spændt på at høre om dit sæt også er fake/silver plated og hvis det er, hvad du så vil gøre

.Er sættet magen til mit

Det er sjovt nok fra samme sælger som vores sølvkæder og de er ok

Re: Smykkesæt
: fre 28. aug 2009 18:36
af Lise
Lisbeth - ja, det jeg har bestilt er vist også fra samme sælger. Jeg checkede lige en ekstra gang beskrivelsen af det, jeg har købt, og der står 925 og ikke et ord om silverplated, og der står også Pandora.
Når du har fået dit checket, vil jeg gerne høre, hvad resultatet er. Checker du det også for nikkel?
Godt du har fået penge retur. Og det er et utroligt smukt sæt at se på. Og hvis det også er lækkert at røre ved og føle på, er det jo alligevel en god handel, når nu du har fået det halve refunderet igen.
Jeg har nu tænkt mig at pille vedhængene af - også selvom det måske går ud over kæden, for jeg vil sætte dem på lædersnore, det ser så smart ud, og de unge er helt vilde med den slags smykker, hvor der indgår lædersnor

Re: Smykkesæt
: fre 28. aug 2009 22:35
af lisbeth
Men Lise perlerne kan IKKE komme af kæden desværre for der er faste kædestopper på ,så man kan ikke tage perlerne af ,men det er jo også pænt som det er

min guldpusher sagde det var silver plated og der er ikke nikkel i ,men hun syntes det var ok og fint nok ,men nu har jeg selv bestilt et nyt nikkeltest på apoteket ,så jeg ikke skal rende hen til hende hele tiden
