Vandrepakkesmykker og andet:o)

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Jeg glemte helt at skrive, at jeg synes, de to armbånd ser fine ud trods billedkvaliteten :clap:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
jeg ser to fine billeder.. :D :D Rigtig lækre ting du har fået lavet. :clap:
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Du må bare ikke slete dem igen fra fotoalbummet for så smutter de også her fra har selv lavet det nummer og det kan være svært at huske hvd for et billed der hvar hvor. det er nogle fine armbånd du har lavet.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Ja, du må endelig ikke slette billederne i dit fotoalbum på nettet. Det har jeg også prøvet - og er billederne bare væk :(-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Hej Tøser..

Jeg har skam heller ikke slettet mine billeder på nettet.. Men problemet lå i at pigerne kun kunne se det første og sidste billed jeg havde lagt ind, som også er dem I kan se nu, og de andre 5 tror jeg det var havde røde krydser.. Men jeg sætter mig og roder med det imorgen, faldt i søvn på sofaen x_x , så hvis jeg prøver på noget nu, så går det heeeelt sikkert i sandkage.. =))

Tak for roserne, de varmer jo altid... :ymhug:
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Du skal huske at mærke teksten op nåe du har lagt billedrene ind på indlæget og så trykke på Img knappen. Ellers kan vi ikke se dem. Jeg tager altid en vis prøve før jeg sender den ud til jer alle så er jeg sikker på at det ser ok ud. @};-
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Det var da nogle fine ting du fik ud af vandrepakken :-D
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Så har jeg prøvet at lægge billeder på igen..

Håber I kan se dem... ;)-
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
der er desvære kun 3 røde xpå siden hvad gør du ?
Kærlig hilsen

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Der flere røde krydser
Billede I LOVE CATS
Besvar