Brugernavne

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
jeg hedder jo natasja of så er mit mellem navn amalie derfor natasjaA men ikke så opfindsomt men hmm det er nemt at huske...
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg hedder Danagonia, fordi det er mit fe navn :-D Jeg fandt på det, fordi der ikke skulle være andre der brugte det ord som jeg valgte. Jeg ville også gerne have en referance til Danmark, og så blev det Danagonia. Jeg googlede ordet og det findes umiddelbart ikke andre steder på nettet :-D Så det er mit "brand" så at sige :-D
canto
Perle
Perle
Indlæg: 67
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 15:53
Ja jeg hedder canto efter min schæferhund som vi måtte gå af med da jeg blev syg
og fik en hjerteoperation,han var simpelthen for stor ,jeg kunne ikke styre ham og
da jeg jo går hjemme så var det jo mig han elskede,nej men det var mors hund,og
sorgen var stor,derfor valgte jeg canto,jeg hedder bronni på det andet forum det er
mine sønners navne brian og ronnie sat sammen. :)-


Hilsen Marianne canto
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Jeg valgte Shawnee - for det hedder min pruhhest.. Og så er det lidt mere eksotisk end Mette... :D
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Jeg hedder også mit navn
er light dement
så nu kan jeg huske hvad jeg hedder
Det værste er kodeord
så derfor skriver jeg alle de Forum
jeg er i en lille rød bog ;)-
Hilsen Eva1950
Shviid
Perle
Perle
Indlæg: 51
Tilmeldt: lør 18. jul 2009 21:34
Geografisk sted: Grimstrup v. Esbjerg
Tjaa... jeg er heller ikke så opfindsom, Sabina er mit fornavn, Hviid mit efternavn, derfor Shviid
...og også her har light demensen indfundet sig (for flere år siden :-t ), så derfor hedder jeg helst det samme alle steder jeg har et brugernavn til...
(burde nok også oprette en lille bog, for det går galt hver gang jeg skal logge ind et sted jeg ikke har været længe :-? )
Hilsen Sabina
Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Ja, det kan være svært at huske alle de koder, man skal bruge til alt muligt.

På min arbejdsplads har vi en hel del forskellige systemer, og man skal skift kodeord ca. hver 3. måned, og det må ikke være et, man har brugt de seneste 10 gange. Så det går tit galt for mig. Og så kommer problemerne, for det er kun vores IT afdeling, der kan hjælpe med de fleste systemer. Og deres responstid er ikke særlig hurtig. Så måske jeg skulle have en lille bog, med alle koderne ;)-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar