Brugernavne
Redaktør: rumlebumle
Jeg hedder Danagonia, fordi det er mit fe navn
Jeg fandt på det, fordi der ikke skulle være andre der brugte det ord som jeg valgte. Jeg ville også gerne have en referance til Danmark, og så blev det Danagonia. Jeg googlede ordet og det findes umiddelbart ikke andre steder på nettet
Så det er mit "brand" så at sige 
Ja jeg hedder canto efter min schæferhund som vi måtte gå af med da jeg blev syg
og fik en hjerteoperation,han var simpelthen for stor ,jeg kunne ikke styre ham og
da jeg jo går hjemme så var det jo mig han elskede,nej men det var mors hund,og
sorgen var stor,derfor valgte jeg canto,jeg hedder bronni på det andet forum det er
mine sønners navne brian og ronnie sat sammen.
Hilsen Marianne canto
og fik en hjerteoperation,han var simpelthen for stor ,jeg kunne ikke styre ham og
da jeg jo går hjemme så var det jo mig han elskede,nej men det var mors hund,og
sorgen var stor,derfor valgte jeg canto,jeg hedder bronni på det andet forum det er
mine sønners navne brian og ronnie sat sammen.
Hilsen Marianne canto
Jeg valgte Shawnee - for det hedder min pruhhest.. Og så er det lidt mere eksotisk end Mette... 
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Tjaa... jeg er heller ikke så opfindsom, Sabina er mit fornavn, Hviid mit efternavn, derfor Shviid
...og også her har light demensen indfundet sig (for flere år siden
), så derfor hedder jeg helst det samme alle steder jeg har et brugernavn til...
(burde nok også oprette en lille bog, for det går galt hver gang jeg skal logge ind et sted jeg ikke har været længe
)
...og også her har light demensen indfundet sig (for flere år siden
(burde nok også oprette en lille bog, for det går galt hver gang jeg skal logge ind et sted jeg ikke har været længe
Hilsen Sabina
Ja, det kan være svært at huske alle de koder, man skal bruge til alt muligt.
På min arbejdsplads har vi en hel del forskellige systemer, og man skal skift kodeord ca. hver 3. måned, og det må ikke være et, man har brugt de seneste 10 gange. Så det går tit galt for mig. Og så kommer problemerne, for det er kun vores IT afdeling, der kan hjælpe med de fleste systemer. Og deres responstid er ikke særlig hurtig. Så måske jeg skulle have en lille bog, med alle koderne
På min arbejdsplads har vi en hel del forskellige systemer, og man skal skift kodeord ca. hver 3. måned, og det må ikke være et, man har brugt de seneste 10 gange. Så det går tit galt for mig. Og så kommer problemerne, for det er kun vores IT afdeling, der kan hjælpe med de fleste systemer. Og deres responstid er ikke særlig hurtig. Så måske jeg skulle have en lille bog, med alle koderne
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.



