Ups - så har jeg vist læst forkertDanagonia skrev:I skal selvfølgelig ikke vise smykket før d. 30 november!!! I får jo først perlerne omkring d. 15 oktober.
Jamen så kan jeg jo godt nå at være med alligevel
Sætter du mig på listen Camilla
Redaktør: rumlebumle
Ups - så har jeg vist læst forkertDanagonia skrev:I skal selvfølgelig ikke vise smykket før d. 30 november!!! I får jo først perlerne omkring d. 15 oktober.
Det er bare Ok Camilla - så når vi næsten også at få løn indenDanagonia skrev:I får en mail med kontonummer d. 28 september. Vil helst ikke modtage penge før det!

Lise du skal sende en email til sfakonkurrence@live.dk med din adresse!!Lise Sonne skrev:Hej Camilla
Jeg vil også gerne være med - det er da en udfordring !
Mvh
Lise Sonne
Det er helt ok... De er iøvrigt lyserøde og røde. De to farvede jade er røde og ikke pink, som de ser ud på billedet!Lise skrev:Camilla - jeg trækker mig igen fra konkurrencen.
De lyserøde perler er ikke lige mig. Men jeg glæder mig til at se, hvad I andre får lavet
Camilla, jeg har ikke modtaget noget kontonummer.Danagonia skrev:I kan stadig nå at tilmelde jer konkurrencen!! Kontonummer er sendt ud til de tilmeldte. Indbetaling skal ske inden d. 15 Oktober...