Cernit og kobber (mest)
Redaktør: rumlebumle
Hold da op nogle skønne smykker. Det der sidste sæt med halskæde og øreringe er BARE fantastisk!!!

Hvis du bruger www.photobucket.com og uploader dine billeder der, er det meget enkelt at lægge dem in her. Jeg har beskrevet det meget enkelt oppe i præsentations afdelingen. 
Waaaaaaaauuuuuuuuuu hvor er det flotte smykker allesammen men men men det lilla med briolet og viklinger får da godt nok lige mine øjne til at glimte.

Det er jo lige mig det her
Flot fimo og super flot wrap!!
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Det må jeg sige.. Rigtig fede smykker du har fået lavet. De er alle fantastiske..
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Tak for de søde kommentarer
Og tak for hjælpen til fotos undervejs
selvom jeg i "kampens hede" ikke nåede at se indlægene
og bruge dem.
Jeg blev vildt stresset af at "zappe" imellem Fotoalbum.eu og forum her,
så jeg må hellere øve mig til en anden gang
Den lilla sag med kobberkæde, blev jeg jo "lidt" inspireret til,
da jeg så nogle af dine smykker Camilla
Håber det er iorden, men det er vel osse blandt andet det, vi har hinanden til herinde??
Og tak for hjælpen til fotos undervejs
selvom jeg i "kampens hede" ikke nåede at se indlægene
og bruge dem.
Jeg blev vildt stresset af at "zappe" imellem Fotoalbum.eu og forum her,
så jeg må hellere øve mig til en anden gang
Den lilla sag med kobberkæde, blev jeg jo "lidt" inspireret til,
da jeg så nogle af dine smykker Camilla
Håber det er iorden, men det er vel osse blandt andet det, vi har hinanden til herinde??
du kan altid trykke på vis prøve før du oploder for så kan du se hvad du har fådet med og du kan se hvor der går galt. Du skal huske at hver billed skal stå på sin egen række og først der skal du mærke den nye række op men img.Ellers kan du bare ringe til mig så skal jeg nok hjælpe dig. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Wow, hvor er det bare flot.