Vandrepakke Runde 3 Hvem er med?
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Det er faktisk rigtig rigtig pinligt.. Men faktisk ligger det sådan at den pakke jeg har fået fra vandrepakken, har jeg end ikke åbnet endnu. den står stadig pakket ind.. Jeg har bare slet ikke været i humør til perler det sidste lange stykke tid, men jeg LOVER jeg åbner den idag.. Laver en tråd med listen som I kan tilmelde jer, og SÅ er vi igang..

-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Hej Alle
Jeg vil gerne være med i denne runde 3.
Mvh
Lise Sonne Rasmussen
Jeg vil gerne være med i denne runde 3.
Mvh
Lise Sonne Rasmussen
eiiii Rumle dog...rumlebumle skrev:Det er faktisk rigtig rigtig pinligt.. Men faktisk ligger det sådan at den pakke jeg har fået fra vandrepakken, har jeg end ikke åbnet endnu. den står stadig pakket ind.. Jeg har bare slet ikke været i humør til perler det sidste lange stykke tid, men jeg LOVER jeg åbner den idag.. Laver en tråd med listen som I kan tilmelde jer, og SÅ er vi igang..![]()
![]()
Men kender det godt - engang imellem er gnisten der bare ikke...
Men jeg glæder mig til runde 3.
Trænger til lidt nye perler.... Har jo sleeeeet ikke nogen...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
rumlebumle
- Opal

Så har jeg i dette indlæg lavet en liste.. I skriver jer på ligesom sidst med det nummer i gerne vil være.. Hvis der er nogle der napper den første, kan pakken sendes videre med det samme, ellers venter vi lige og ser hvordan det ser ud, når vi har skrevet os på..
Først til mølle.. GO GO GO!

Først til mølle.. GO GO GO!
Så vil jeg gerne være nummer 2...
For der har været maaaaange siden jeg havde den sidst...
Samme koncept som sidst - at man tager sine egne poser op igen, hvis de ikke er taget??
For der har været maaaaange siden jeg havde den sidst...
Samme koncept som sidst - at man tager sine egne poser op igen, hvis de ikke er taget??
De bedste hilsner
Mette
Mette
-
rumlebumle
- Opal

jeg har skrevet jer begge på listen..
Sabina, hvis du sender din adresse til mig i en PB sender jeg pakken afsted til dig, enten imorgen eller senest fredag..
Swanee: Jeps.. samme koncept som sidst..

Sabina, hvis du sender din adresse til mig i en PB sender jeg pakken afsted til dig, enten imorgen eller senest fredag..
Swanee: Jeps.. samme koncept som sidst..
Super cool..
Glæder mig allerede....
Glæder mig allerede....
De bedste hilsner
Mette
Mette
Oss mig Oss mig
Jeg vil gerne være nummer... ihhh det er jo svært.. Der er så mange at vælge imellem.... Jeg hapser nummer 9...
Så kan I godt komme igang... Det er snart min tur...

Jeg vil gerne være nummer... ihhh det er jo svært.. Der er så mange at vælge imellem.... Jeg hapser nummer 9...
Så kan I godt komme igang... Det er snart min tur...
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton