Bytte-Bytte April/Maj 2010
Redaktør: rumlebumle
Dejlige ting du har fådet ud af dit byte byt er det ben perler du har sat ind i armbåndet?
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Tak Kirsten. Ja det er afrianske horn/ben perler jeg har tilføjet
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
dimsedutten
- Smaragd

- Indlæg: 132
- Tilmeldt: søn 27. sep 2009 05:49
- Geografisk sted: Frederiksberg
[quote="butler"]Her er så mit bud til bytte bytte.
Jeg har desværre ikke kunne tage billede af perlerne inden, da mit apperat har drillet helt hen i skoven.
Men det var alle de små lysrøde voksede glasperler- hawaii perler i 8 mm i sart grøn - rosa hawaiperler
4 fs perler- de firkantede shell 14x14 og 2 tib silver sommerfugle - små lys rød coral.
Det har været en stor udfordring, da jeg næsten aldrig laver noget i så små perler og i de farver.
Jeg har sat lidt sort gummitubes og gummiringe til for at gøre det lidt mere groft, som jeg nok altid arbejder i.
Tilføjet sort gummitubes - gummiringe lås og hvad der ellers høre sig til at lave en halskæde

Selv tilføjet tibitansk silver sommerfugle -gummitubes -gummiringe - lås og hvad der ellers hører sig til for at lave et armbånd

Selv tilføjet perlestav - franske ørekroge - gummiring og små facet slebet coralperler

De er F...... flotte dem ville jeg gerne eje .. elsker den blanding af rå ting og lidt blidere

Jeg har desværre ikke kunne tage billede af perlerne inden, da mit apperat har drillet helt hen i skoven.
Men det var alle de små lysrøde voksede glasperler- hawaii perler i 8 mm i sart grøn - rosa hawaiperler
4 fs perler- de firkantede shell 14x14 og 2 tib silver sommerfugle - små lys rød coral.
Det har været en stor udfordring, da jeg næsten aldrig laver noget i så små perler og i de farver.
Jeg har sat lidt sort gummitubes og gummiringe til for at gøre det lidt mere groft, som jeg nok altid arbejder i.
Tilføjet sort gummitubes - gummiringe lås og hvad der ellers høre sig til at lave en halskæde

Selv tilføjet tibitansk silver sommerfugle -gummitubes -gummiringe - lås og hvad der ellers hører sig til for at lave et armbånd

Selv tilføjet perlestav - franske ørekroge - gummiring og små facet slebet coralperler

De er F...... flotte dem ville jeg gerne eje .. elsker den blanding af rå ting og lidt blidere
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Indlæg: 236
- Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Flotte ting Anna-Edith
Jeg skal nok lige få lavet en liste over deltagerne, så vi har noget at gætte ud fra 
Sikke nogle flotte og kreative smykker, I har fået lavet

Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
vi skal vel ikke gæte før alle har vist det de har fådet. min modtager har ikke vist noget frem enu
og det er meget længe siden jeg sente af sted
Ups det kan være at jeg nu ødelæker det for alle andre ved at skrive dette men jeg synes det er en skam at ikke alle overholder de få regler som er her i byte byt.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Indlæg: 236
- Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Nej, det er ikke meningen, at vi skal gætte nu, men der har været ønske om en deltagerliste, så man kan gå og tænke over, hvem det mon er der har sendt.
Og ja, næste gang må vi nok lige præcisere reglerne
Og ja, næste gang må vi nok lige præcisere reglerne
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Nu er jeg godt ikke selv med.. Men af hva jeg kan læse mig frem til er der er da 14 dage til deadlinen for fremvisningen af billeder endnu..!Havfruen skrev:vi skal vel ikke gæte før alle har vist det de har fådet. min modtager har ikke vist noget frem enuog det er meget længe siden jeg sente af sted
Ups det kan være at jeg nu ødelæker det for alle andre ved at skrive dette men jeg synes det er en skam at ikke alle overholder de få regler som er her i byte byt.
Knus fra Katja
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Irene, du behøver ikke at lave en liste med deltager, havde lige glemt den er jo i første indlæg

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als
Fine flotte ting I har lavet
Mht. fremvisning af billeder er deadline 29 maj, kan jeg læse i første indlæg.
Mht. fremvisning af billeder er deadline 29 maj, kan jeg læse i første indlæg.
