Den emalje der er brugt, er ret nem at slibe væk igen, så i samarbejde med lidt sandpapir eller din nye Proxxon, kan du få nogle ok dimser ud af det - uden en ækel bagsideDanagonia skrev:BlueRaven skrev: Her tager du helt fejl. De er skam lavet helt specielt til dig.
Jeg har endda lavet de to lilla, fordi det jo er "din" farve!!!
Den orange/grønne var fordi den ikke ville passe til noget af det andet![]()
![]()
![]()
Hvor er jeg dog bare heldig (ironi kan forekomme) Du skulle have givet dem et lag på bagsiden også, for der er de jo ret flotte. Så jeg pudser dem op og bruger bagsiden til et steampunk smykke.
![]()
Konkurrence - Grimme Perler
Redaktør: rumlebumle
Det må jeg forsøge mig med...BlueRaven skrev: Den emalje der er brugt, er ret nem at slibe væk igen, så i samarbejde med lidt sandpapir eller din nye Proxxon, kan du få nogle ok dimser ud af det - uden en ækel bagside![]()
Rækkefølgen ser således ud:
Pias
til
Frk. Bettina
til
Kallie
Shawnee
BlueRaven
Danagonia
Lise Sonne
Charlottes
Susanne fra nord
Linda
Bæk
Dimsedutten
Joanna
Pias
Pias
til
Frk. Bettina
til
Kallie
Shawnee
BlueRaven
Danagonia
Lise Sonne
Charlottes
Susanne fra nord
Linda
Bæk
Dimsedutten
Joanna
Pias
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Det skal jeg og de er sendt i dagkallie skrev:Eeeej blir nysgerrig... hvem skal sende til mig?.. HVA HVA HVA??![]()
![]()
Undskyld, du ved hvad jeg undskylder for når du ser hvad jeg har sendt ... De andre "grimme perler" herinde, er de rene skønheder ved siden af mine
Bettina
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
De alternative perler fra BR, er da ret fede! ..lige bortset fra legoklodsen 
Bettina
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg skal sende til Susanne i nord og jeg har lavet en "undskyld-blanding" til hende fordi hun får sådan nogle grimme perler (det følte jeg at jeg var nødt til) så jeg tror mine er grimmere end dine.FrkBettina skrev:Det skal jeg og de er sendt i dagkallie skrev:Eeeej blir nysgerrig... hvem skal sende til mig?.. HVA HVA HVA??![]()
![]()
![]()
Undskyld, du ved hvad jeg undskylder for når du ser hvad jeg har sendt ... De andre "grimme perler" herinde, er de rene skønheder ved siden af mine
Men ENDELIG skal Lise Sonne sende til mig
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Ha ha ha glæder mig gg... Har ikke undskyldt for noget.. Gg
Dem jeg sendte var af glas...
Hvad har i sendt for et materiale?
Dem jeg sendte var af glas...
Hvad har i sendt for et materiale?

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Den her konkurrence er altså
Jeg elsker at følge med fra sidelinien.
DETRERBARESÅSPÆNDENDE!!!
Og SJOVT

DETRERBARESÅSPÆNDENDE!!!
Og SJOVT
Har det præcis på samme måde. Jeg klapper i mine små fede hænder, glæder mig til at se det hele folde sig ud, måske man skulle holde et bad taste party hvor man skulle have sine smykker på hehe. Jeg scorede faktisk min mand til sådan et party.. vi var så smarte og ømmeAnne Marthin skrev:Den her konkurrence er altså![]()
![]()
![]()
DETRERBARESÅSPÆNDENDE!!!
Og SJOVT![]()