og tvivler på at der er nogen herinde der ikke synes mine perler er enormt grimme.
Den omdiskuterede "glitter skønhed" kan jeg altså også godt li. synes den ville være fin i sig selv på en lille lædersnøre.
Redaktør: rumlebumle

Ha ha ha... VI VIL SE BILLEDER!!!!Diddah skrev:Har det præcis på samme måde. Jeg klapper i mine små fede hænder, glæder mig til at se det hele folde sig ud, måske man skulle holde et bad taste party hvor man skulle have sine smykker på hehe. Jeg scorede faktisk min mand til sådan et party.. vi var så smarte og ømmeAnne Marthin skrev:Den her konkurrence er altså![]()
![]()
![]()
Jeg elsker at følge med fra sidelinien.
DETRERBARESÅSPÆNDENDE!!!
Og SJOVT![]()

![smilie_xmas_097 [smilie=smilie_xmas_097.gif]](./images/smilies/smilie_xmas_097.gif)
Jeg håber ikke du snakker om det, jeg tror du snakker omjeanette skrev:Camilla, jeg synes også den er flot!
Det er jeg også - jeg glemte det bare indtil nu. Så her er mine undskyldninger:Charlottes skrev:Den er jeg med på.Danagonia skrev:Ej det skulle vi have haft med i reglerneLise Sonne skrev:
Det kan være vi skal lægge vores lamme undskyldninger ved vores perler, når de er blevet fotograferet af modtageren ?![]()
![]()
![]()
![]()

Kan du ikke se det ene hold perler er grimme og det er det andet ikke ??dimsedutten skrev:åhh hjælp
jeg har modtaget 2 x bytte uden navn på.. det er altså svært at finde ud af hvilken der er her fra og hvilken der er fra det grønne forum eller omvendt...
dig der har sendt til mig, - er det skrevet på et julekorrt?
Åhh åh, det var jo før digitalkamera sådan var udbredt, måske er jeg "heldig" at de er på et printet foto et sted, men tvivler på noget kamera kan fange SÅ meget grimhed!kallie skrev:Ha ha ha... VI VIL SE BILLEDER!!!!Diddah skrev:Har det præcis på samme måde. Jeg klapper i mine små fede hænder, glæder mig til at se det hele folde sig ud, måske man skulle holde et bad taste party hvor man skulle have sine smykker på hehe. Jeg scorede faktisk min mand til sådan et party.. vi var så smarte og ømmeAnne Marthin skrev:Den her konkurrence er altså![]()
![]()
![]()
Jeg elsker at følge med fra sidelinien.
DETRERBARESÅSPÆNDENDE!!!
Og SJOVT![]()
![]()
![]()
![]()
Lige mine tanker...Danagonia skrev:Kan du ikke se det ene hold perler er grimme og det er det andet ikke ??dimsedutten skrev:åhh hjælp
jeg har modtaget 2 x bytte uden navn på.. det er altså svært at finde ud af hvilken der er her fra og hvilken der er fra det grønne forum eller omvendt...
dig der har sendt til mig, - er det skrevet på et julekorrt?![]()
![]()
Bæk du vinder da vist ikke den med de grimmeste perler så
![]()
![]()

nu ved jeg jo hvilken ting jeg selv har sendt, så tvivler påpias skrev:Så er mine perler fundet frem og er klar til at blive afsendt.
Og, frk. Bettina, jeg vil slet ikke fortælle dig noget som helst om kvaliteten af de perler du får tilsendt, blot konstatere at jeg rent faktisk kan deltage i en del af denne her slags konkurrencer!
Stakkels dig!
(det kan godt være at du bare skal se at få det overstået, så du alligevel kan få en