Bytte-Bytte April/Maj 2010

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Billede

Har godt nok skilt det ad igen, fordi jeg alligevel sys det var synd at gemme de flotte amazonit under perleknapperne, men nu viser jeg det lige alligevel :-D
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
den er nu da ellers fin men du har rat det er ikke nemt as de små runde perler.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
dimsedutten skrev:her er så mit indlæg til bytte-bytte april/maj
jeg vil starte med at takke for de mange flotte perler. jeg er normalt ikke til store sten, men jeg har da prøvet...
Billede

Uploaded with ImageShack.us
Billede

Uploaded with ImageShack.us
Billede

Uploaded with ImageShack.us
Billede


Uploaded with ImageShack.us
Billede

Uploaded with ImageShack.us
Billede

Uploaded with ImageShack.us
Billede

Uploaded with ImageShack.us
det sidste billede viser hvad jeg har tilbage..
jeg har også 4 stk andre sten, men dem kommer der billeder af senere de ligger på kameraet stadig...
de mørke sten er 10 mm de grønn er stoore er der nogen der har ide til hvad man bruger dem til vil jeg meeeeget gerne høre nærmere for jeg er da helt tom...
Har du ikke navnene på de sten du har fået..?
Knus fra Katja
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Lækre spiralhætte-øreringe, super samtidige og skønt smykke med gul turkis, eller hvad det nu er
Billede LOKE'S GHOST
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Camilla - det var ellers alle tiders armbånd
synes amazonitten og den oxyderede kobber klæder hinanden bedre end godt
Billede LOKE'S GHOST
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Dimsedutten: jeg er vild med dine spiraløreringe. De er super flotte. Er det nogle du selv har lavet og hvordan?
Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Super flotte smykker I har lavet begge to :clap: :clap: :clap:

De to store perler, du har tilbage, vil være flotte på en lædersnor, evt. med nogle andre perler eller nogle knuder imellem.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
mace
Safir
Safir
Indlæg: 394
Tilmeldt: man 30. nov 2009 04:11
Det er nogen rigtig flotte smykker i har fået ud af jeres bytteperler, godt gået piger :clap:
ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Indlæg: 236
Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Som nævnt har denne omgang Bytte-bytte voldt mig store "problemer". Det er nogle rigtig flotte ting jeg har modtaget, men jeg har været helt blank på, hvad jeg skulle gøre med dem. Jeg havde ikke noget hjemme i kobber, så købte nogle få perlestave og mellemperler. Startede med at lave nogle vedhæng til creolerne, men fik lavet øjet for lille, så de kan ikke gå på creolen ~x( Så bliver man lidt træt af sig selv, skulle jeg hilse og sige :p

Her er hvad jeg modtog:
Billede

De mislykkede creoler:
Billede

Rørene og magnetperlerne er jeg fortsat ikke så gode venner med, så det er desværre begrænset, hvad jeg har fået brugt. Da jeg ikke havde kobberdele nok, valgte jeg at forsøge mig med en kombination af kobberfarvet og sølvfarvet.

Her har jeg brugt en af låsene og nogle få rør fra min byttepakke og nogle af de kobberdele jeg fik købt:
Billede

Her har jeg brugt den anden lås og nogle af lavadråberne fra byttepakken, samt nogle få kobberdele.
Billede

Jeg tænker videre mht. resten af bytteperlerne, men tror ikke jeg når at lave mere før deadline ;;)
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Indlæg: 236
Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Virkelig flotte smykker i andre har fået lavet :ymapplause: Dit armbånd er meget lækkert Camilla :x-
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Besvar