Ja det vil jeg da mene . Havde en kunde i går der havde en på som var lavet af ene hvide perler og det så lidt fimset ud.
han købte så en elastik armbånd med lava og tykiser det virkede beder en den hvide så jo når du har den lava perle som hoved perler er det meget maskulint.
Smykke fra Butler
Redaktør: rumlebumle
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg synes også det er fint til en mand
jah jeg syntes godt det kan bruges til en mand.. jeg bruger selv de oksiderede sølv perler/mellemled og nogle gange lave men jeg knytter jo kun i læder men jeg syntes bestemt dit er flot.. men min erfaring siger også bare mænd ikke er til for meget så jeg sælger mest læder armbånd uden noget eller med en 3 sølv mellemled i..
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Perfekt til mand!
Jeg vil så gerne knytte i læder, men har ikke kunne finde ud af afslutningerne. De er ikke blevet pæne.NatasjaA skrev:jah jeg syntes godt det kan bruges til en mand.. jeg bruger selv de oksiderede sølv perler/mellemled og nogle gange lave men jeg knytter jo kun i læder men jeg syntes bestemt dit er flot.. men min erfaring siger også bare mænd ikke er til for meget så jeg sælger mest læder armbånd uden noget eller med en 3 sølv mellemled i..
Jamen trækker i enderne tilbage igennem førend i klipper og limer.lisbeth skrev:Vi limer dem ellers holder de ikke og der har ikke været nogen klager endnu
jamen.. jeg syr den faktisk ikke tilbage.. jeg limer bare og så klipper jeg den tæt indtil armbåndet når limen er tør.. når du laver låsen så skal du passe på du ikke limer låsen fast på midtersnoren. men det finder du nok ud af godt fornøjelse.
Her er en lille let sommerhalskæde fra mig med 12 og 10 mm perlemorsmønter - glasperler fra Lene og FG filigranperler. Den dejlig bidsellås.