Fællesbestilling NU MED BILLEDER
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Er ny i det her 220 dollars er det normalt? Er i mit hoved en meget dyr fragt ca.1000 kr.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Susanne > Vi har handlet for rigtig mange penge. Hvis du køber noget hos fmg, så starter portoen til Danmark på over 20$ og den stiger hurtigt jo mere du putter i kurven. De 220$ bliver fordelt ud så dem der har handlet det der vejer mest, betaler mest. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
- Susanne i nord
- Opal

Ok, gør mig heller ikke noget. undrerde mig bare,
Hvor dejligt!! Glæder mig...

De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Shawnee skrev:Hvor dejligt!! Glæder mig...![]()
Så er vi vist mange
Thing a ma jig, come to mommy!

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

- Susanne i nord
- Opal

Jeg tilslutter mig, glæder mig, men har fået mine Kina perler idag. Så kan jeg da nok holde mig lidt endnu.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
I følge FMG´s seneste mail sender de varerne afsted idag, deres tid. De er ca 7 timer bagud i forhold til os. De har ikke skrevet om noget er udsolgt, så nu kan vi kun håbe og bede til at det hele er med
. Jeg kan nok først imorgen se hvad der bliver trukket på min konto. Vi får også en mail, forhåbentlig senere idag, med et track and trace nummer, så vi kan følge pakken på dens vej..
Uhhhh hvor jeg glæder mig!
YAY!!rumlebumle skrev:I følge FMG´s seneste mail sender de varerne afsted idag, deres tid. De er ca 7 timer bagud i forhold til os. De har ikke skrevet om noget er udsolgt, så nu kan vi kun håbe og bede til at det hele er med![]()
![]()
. Jeg kan nok først imorgen se hvad der bliver trukket på min konto. Vi får også en mail, forhåbentlig senere idag, med et track and trace nummer, så vi kan følge pakken på dens vej..
![]()
![]()
Uhhhh hvor jeg glæder mig!

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg glæder mig sandelig også
Hvor længe plejer fragten normalt at tage ?
Hvor længe plejer fragten normalt at tage ?
Bettina
- Susanne i nord
- Opal

Uy! er helt spændt!