Konkurrence - Grimme Perler

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Bæk
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Varde
BlueRaven skrev:
Danagonia skrev:
dimsedutten skrev:åhh hjælp
jeg har modtaget 2 x bytte uden navn på.. det er altså svært at finde ud af hvilken der er her fra og hvilken der er fra det grønne forum eller omvendt...
dig der har sendt til mig, - er det skrevet på et julekorrt?
Kan du ikke se det ene hold perler er grimme og det er det andet ikke ?? =)) =)) =)) Bæk du vinder da vist ikke den med de grimmeste perler så =)) =)) =))
Lige mine tanker... :)) =)) :)) =)) :)) =)) :))
Ellers har en på grønt, da virkelig have sænket standarden :D =)) =))

Billede
Så så I har jo ikke set de grimme perler grøn grøn så grim en grøn er ikke set i mange år og glasperler i en ubeskrivelig orange farve..

JEg er en sikker vinder. Venter spædt på min en perler
Bæk
Smaragd
Smaragd
jeg har modtaget 2 x bytte uden navn på.. det er altså svært at finde ud af hvilken der er her fra og hvilken der er fra det grønne forum eller omvendt...
JEg har sendt dig de grimmeste grønne perler i denne verden.
Jeg er også med på den grønne bytter med kan ikke komme ind på hjemmesiden underligt
Jeg er spændt på at se hvad du kan få ud af de perler, måske et juletræ, de har da farven [smilie=xmasruinedf.gif]
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
...fniser lige.....
Nr.2 (fimo) på Ravens foto har jeg lige købt! hæhæhæ...men så var de tilgengæld også dyre. =)) (ikke ebay)

Ok jeg gi'r mig mht. de røde dråber. (men jeg har faktisk nogen der grimmere!)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Bæk skrev:
JEg har sendt dig de grimmeste grønne perler i denne verden.
Jeg er også med på den grønne bytter med kan ikke komme ind på hjemmesiden underligt
Jeg er spændt på at se hvad du kan få ud af de perler, måske et juletræ, de har da farven [smilie=xmasruinedf.gif]
grøn er os nede her..
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
Her er så de såkaldte grimme perler fra Bæk!..
Billede
og så må i hellere se de andre jeg havde modtaget...
Billede
Mange perlehilsner Ann
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
dimsedutten skrev:Her er så de såkaldte grimme perler fra Bæk!..
Billede
og så må i hellere se de andre jeg havde modtaget...
Billede

=)) =)) =)) =)) =)) =))

Kan godt forstå du var i tvivl.... De må da iøvrigt ikke sende glas på det andet forum :naughty: Nå men synes i hvert fald de hvide med det gule i fra Bæk er virkelig f´grimme. De andre er ikke så slemme, men bestemt ikke mums :))
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
De store multifarvede der kunne jeg godt synes havde potentiale, men de grønne perler der? Har aldrig sådan en grøn i mit liv? :-o Hvordan er de i dagslys? Ihh glæder mig til der kommer nogle smykker op, men måske det tager lidt tid at komme sig oven på chokket :)) , latter musklerne skal vel også falde til ro inden I kan få lavet smykker!
Bæk
Smaragd
Smaragd
Det er er grøn grøn rigtig grim julu grøn. jeg er ellers normalt vild med grøn. Men denne er for vild.. Jeg modtog nu også glas i byt påå den grønne, måske der er nye regler..
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
Bæk skrev:Det er er grøn grøn rigtig grim julu grøn. jeg er ellers normalt vild med grøn. Men denne er for vild.. Jeg modtog nu også glas i byt påå den grønne, måske der er nye regler..
Bare vent... fra skrot til slot....
Mange perlehilsner Ann
Billede
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
tror nu godt jeg kunne leve med de grønne... sammen med en flot kobber tråd eller noget... mmm
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Besvar